Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@11:05:58 GMT

برگزاری جشن میلاد سید کریمان عالم در مسجد سنگ‌بست ماسال

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۱۳۵

برگزاری جشن میلاد سید کریمان عالم در مسجد سنگ‌بست ماسال

سوات‌پور گفت: جشن میلاد سید کریمان عالم امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) در مسجد علی‌ابن‌ابی‌طالب(علیه‌السلام) سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک میلاد کریم اهل بیت(علیه‌السلام)، اظهار کرد: همزمان با نیمه رمضان جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال افزود: این جشن روز دوشنبه(30اردیبهشت) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری در مسجد علی‌ابن‌ابی‌طالب سنگ‌بست برگزار می‌شود.

 

وی گفت: این جشن با هدف تبیین سیره و روش زندگی اهل بیت(علیه‌السلام) به ویژه سبک زندگی امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) برگزار می‌شود تا نسل امروز علاوه بر آشنایی با اخلاق و روش زندگی اهل بیت(ع) از آنها الگو بگیرند.

 

سوات‌پور با بیان اینکه امامان و اهل بیت(علیه‌السلام) به دلیل بهره‌مندی از ویژگی عصمت و دوری از اشتباه، برترین مربیان اخلاق برای انسان هستند، تصریح کرد: از همین رو بهره‎‌گیری از سیره و روش زندگی اهل بیت(علیه‌السلام) می‌تواند جامعه ما را به اخلاق حسنه مزین کند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان کانون های مساجد موزه مسجد خبرگزاری شبستان اردبیل خوزستان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت ماه مبارک رمضان قرآن کریم مسجد سنگ بست ماسال میلاد امام حسن مجتبی ع جشن میلاد امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت زیبای ییلاقی ماسال در گیلان

طبیعت زیبای ییلاقی ماسال در گیلان

دیگر خبرها

  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • طبیعت زیبای ییلاقی ماسال در گیلان
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • حُسن خلق و آثار و برکات آن در زندگی انسان ها
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم
  • تصاویر هوایی از قلعه خیبر که حضرت علی علیه السلام در آن را از جا کندند + فیلم