Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: راننده تریلر پارک شده در پارکینگ کنار جاده با ورود ناگهانی به سطح سواره رو، مرگ راننده و سرنشین پراید را رقم زد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 20:30 شامگاه روز یکشنبه /29 اردیبهشت/ در کیلومتر 22 خط جنوبی آزاد راه زنجان - قزوین اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر اثر این تصادف رانندگی، سرنشین و راننده پراید که زن و مرد بودند به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باختند.
عظیمی افزود: این حادثه رانندگی به علت بی احتیاطی و سهل انگاری راننده تریلر در حین ورود به سطح سواره رو اتفاق افتاد و از سوی کارشناسان پلیس راه زنجان، مقصر حادثه شناخته شد.
به گزارش ایرنا، برابر آمار پزشکی قانونی زنجان در فروردین امسال 17 نفر و از ابتدای اردیبهشت تاکنون نیز 10 نفر در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند.
در 12 ماه پارسال (97) بیش از 260 نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود.
زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه تصادف رانندگي فوتي و خسارتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد طهماسبی شامگاه یکشنبه در مورد جزئیات آتش‌سوزی در یک کارگاه در آساوله سنندج به خبرنگاران اظهار کرد: به محض تماس با سامانه ۱۲۳ ۲ اکیپ ۵ نفره از نیروهای ایستگاه ۲ آتش‌نشانی و ایستگاه یک اکیپ برای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نشت گاز ال.پی، جی و وجود شعله روشن همزمان با نشت این گاز در کارگاه عامل اصلی وقوع این حادثه آتش‌سوزی بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه یک نفر مصدوم و دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند.

طهماسبی افزود: انفجار ناشی از این حادثه به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد کرده است‌.

وی اضافه کرد: صدای دو انفجار شدید ناشی از این حادثه آتش‌سوزی تمام مردم این روستا را در لحظات اولیه به محل کشاند.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند: گفت: متأسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج تصریح کرد: تنها مصدوم این حادثه فردی بود که در لحظه نخست و در کارگاه دچار مصدومیت شده است.

وی اضافه کرد: انفجار اولیه همچنین به کرکره‌ها و شیشه مغازه‌های اطراف آسیب وارد کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: فرد مصدوم نیز توسط آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

کد خبر 6084881

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم