Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@17:17:29 GMT

رسالت نمایشگاه قرآن تنها به نمایش گذاشتن کتاب قرآن نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۱۶۵

رسالت نمایشگاه قرآن تنها به نمایش گذاشتن کتاب قرآن نیست

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری شب گذشته 29 اردیبهشت‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا که در نمایشگاه قرآن در فرهنگسرای شهرکرد برپا شده است، ضمن تشکر از فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا برای پوشش اخبار قرآنی استان و بیان اینکه برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان اتفاق مبارکی است، اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید دنیای غرب به سرکردی آمریکا نقشه‌های مختلفی را در قالب جنگ نرم برای جامعه اسلامی ترسیم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جنگ نرم نمی‌توان  نوع دشمن و یا عملیات را تشخیص داد، لذا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی با هدف تأثیرگذاری و جذب کسانی که به دنبال سرچشمه الهی هستند به جوانانی که وارد فضایی می‌شوند که واقعی نیست و موضوعی را دنبال می‌کنند که نمی‌دانند پایان آن چه می‌شود کمک موثری می‌کند.

خلیل‌مقدم بیان کرد: رسالت نمایشگاه قرآن تنها به نمایش گذاشتن کتاب قرآن نیست بلکه قصد دارد تأثیر قرآن را بر روی زندگی‌های مردم را به نمایش بگذارد.

 وی با بیان اینکه قرآن منبع کاملی برای کسانی است که می‌خواهند اندوخته‌های دینی خود را افزایش دهند، افزود: کسانی که با آن انس گرفته‌اند، با حقیقت الهی آشنا شدند لذا بازدید از نمایشگاه قرآن موهبتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در پایان گفت: جالب است که در کنار نمایشگاه قرآن صنایع دستی، هنرهای تجسمی و موارد مختلف دیگری که با قرآن در ارتباط هستند نیز وجود دارد و این اتفاق خوبی است که در این نمایشگاه قرآن توسط هنر هم معرفی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری نمایشگاه قرآن مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند حافظان و قاریان قرآن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.‌

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین مهمان ویژه برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها بود که به همراه حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تشویق حضار وارد جایگاه اصلی مراسم شدند.

زیاد نخاله در سخنانی گفت: در این روز مبارک که روز قرآن است و در این اجتماع عظیم به شما مردم سلام عرض می‌کنم.مردم فلسطین دائماً قلب‌هایشان با ملت ایران است و همیشه قرآن ما را با هم متحد می‌کند، همان قرآن کریمی که این جلسه باشکوه برای آن برگزار شده است. من اعلام می‌کنم که فلسطین و قرآن باقی خواهند ماند و ملت فلسطین همچنان مقاومت خواهند کرد. کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند حافظان و قاریان با قرآن هستند و با اتکا به قرآن مقاومت می‌کنند.

وی در پایان گفت: با این قرآن کریم مقاومت و پایداری می‌کنیم و اسرائیل را به برکت حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین نابود می‌کنیم.

کد خبر 6063075

دیگر خبرها

  • ماجرای کسانی که چهره آدم دارند،اما قلب آنها قلب حیوان است
  • پیامبر و اهل بیت رسالت هدایت و تهذیب امت را بر عهده داشتند
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • کسانی که از اختلاف طبقاتی سود می بردند اولین مخالفان پیامبران بود
  • کسانی که در فلسطین مقاومت می‌کنند حافظان و قاریان قرآن هستند
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن