Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@05:04:27 GMT

جزییات تصادف پورشه در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۱۹۲

جزییات تصادف پورشه در اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، ساعت یک و ۱۷ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک خودروی پورشه با چند خودرو در خیابان «کارگر» شهر اصفهان مطلع و بلافاصله به منظور بررسی صحنه در محل حاضر شدند.

در این حادثه خودروی پورشه با یک سواری پراید برخورد کرده بود که راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده خودروی پورشه در ادامه پس از برخورد با یک خودروی پراید و یک خودروی پژو ۲۰۶ و بروز خسارت به آنان از صحنه متواری می‌شود.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان پس از بررسی دقیق صحنه تصادف‌های رخ داده، علت این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده سواری پورشه اعلام می‌کنند.

ساعاتی بعد از این حادثه، تصاویر تصادف بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و زیر آن می‌نویسند: « خودروی پورشه در خیابان «کارگر» اصفهان، کورس گذاشته بود که به دلیل سرعت بالا، کنترل خود را از دست داده و با خودروهای دیگر تصادف می‌کند.»

محمدرضا خدادوست- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در توضیح خبری که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی یافته بود، اظهار کرد: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دور دور کردن و کورس گذاشتن خودروهای خود در خیابان‌ها نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی بین افراد قائل نیستند و با هر کسی در هر جایگاه و مقامی باشد در صورتی که قانون و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد، قاطعانه برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه راننده پورشه حادثه ساز خود را به پلیس معرفی کرد گفت: مأموران پلیس این فرماندهی محل زندگی راننده متواری را شناسایی کرده بودند که او خود را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ خدادوست گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و راننده خاطی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته که وی هم اکنون با حکم مقام قضائی روانه زندان شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جزییات تصادف پورشه اصفهان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم

چند شهروند در یکی از بزرگراه‌های مینه‌سوتا، راننده‌ای را که در خودروی در حال سوختن گیر افتاده بود، نجات دادند. گارد ریل مانع از باز شدن درب خودرو شده بود اما با شکستن شیشه، راننده بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله