Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:53:13 GMT

پلاکارد تعطیلی مسجد استقلال اندونزی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۲۸۵

پلاکارد تعطیلی مسجد استقلال اندونزی

پارچه نوشته ای بر سر در این مسجد نصب کرده اند و اعلام کرده اند تا پایان عملیات تعمیر هیچ مراسمی در مسجد برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جاکارتاپست، مسئولان مسجد استقلال شهر جاکارتا پایتخت اندونزی پارچه نوشته ای بر سر در این مسجد نصب کرده اند و اعلام کرده اند تا پایان عملیات تعمیر هیچ مراسمی در مسجد برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسجد استقلال در جاکارتا، در اندونزی، بزرگترین مسجد جنوب شرق آسیا است. دولت اندونزی در ۱۹۷۵ برای ساخت مسجد ملی اقدام کرد و مسجد استقلال را بنا کرد. این مسجد گنجایش 12هزار نفر را در یک زمان دارد.

 

بر روی شبستان اصلی مسجد یک گنبد با قطر ۴۵ متر قرار گرفته‌است که این گنبد توسط ۱۲ ستون نگه‌ داشته شده‌است.

 

روی پلاکارد نوشته شده است به علت تعمیرات از پذیرش نمازگزاران خودداری خواهد شد. دولت می گوید حدود 32 میلیون دلار بودجه برای بازسازی مسجد در نظر گرفته شده است.

 

این بودجه برای بازسازی یک مسجد در سراسر جهان بی سابقه بوده است. دولت اندونزی اعلام کرده است مسجد استقلال نماد ملی این کشور است و برای بازسازی آن تمام هزینه های لازم صورت خواهد گرفت.

 

به گفته مسئولان مسجد بعد از بازسازی و توسعه گنجایش بیش از 200هزار نمازگزار را خواهد داشت.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان سبک زندگی اسلامی ماه مبارک رمضان مسجد خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان موزه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت سوره مهر کانون های مساجد جاکارتا مساجد جهان اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • قانون نانوشته!
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!