Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول یمنی اعلام کرد که نیرو‌های مقاومت یمن ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی از مواضع دشمنان در اختیار دارند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، یک مسئول در وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیرو‌های یمنی ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی در عربستان و امارات را هدف قرار خواهند داد.

وی در ادامه افزود: حمله اخیر به تاسیسات نفتی شرکت آرامکوی عربستان بخشی از طرح حمله به ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات نهم ماه رمضان که طی آن بخشی از تاسیسات نفتی عربستان هدف قرار گرفت قسمتی از ۳۰۰ هدف نظامی و حیاتی دشمنان بوده که قرار است هدف قرار داده شود.

این مسئول یمنی تاکید کرد که اهداف مذکور شامل پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی و حیاتی امارات عربی متحده و عربستان سعودی و همچنین پایگاه‌های آن‌ها در یمن می‌شود.

این مقام یمنی اضافه کرد که مرحله مقابله با متجاوزان در افق‌های جدیدی قرار گرفته و تحولات اساسی در تمامی زمینه‌ها در پیش خواهد بود.

وی تاکید کرد که یمن هیچ تهدیدی برای کسی نبوده و هرگز به دنبال تجاوزگری علیه همسایگان خود نیست و توقف تجاوزگری علیه یمن مقدمه رسیدن به مرحله‌ای است که طی آن صلح به دست می‌آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله به عربستان پاسخ کوبنده به عربستان حمله به پایگاه نظامی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده

در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 16:30 امروز تیم‌های نساجی و تراکتور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان ساکت الهامی تمام شد.


با این نتیجه نساجی دومین پیروزی خود در دوران سرمربیگری ساکت الهامی را کسب کرد و با 19 امتیازی شدن ضمن حفظ رتبه پانزدهم، فاصله خود را با استقلال خوزستان به یک امتیاز کاهش داد.


تراکتور نیز در اولین بازی بدون حضور پاکو خمز شکست خورد تا با 40 امتیاز در جایگاه چهارم باقی بماند.


داور: علی صفایی
کمک ها: محمدعلی پورمتقی و صالح عرب آبادی
کارت زرد: امیرمحمد هوشمند، منصور باقری و لوان پولی از نساجی
کارت قرمز: -
گل: منصور باقری(65-پنالتی) برای نساجی

دیگر خبرها

  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • مقایسه توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل | تهران چه برتری نظامی نسبت به تل‌آویو دارد؟
  • ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل/ برتری تهران نسبت به تل‌آویو چیست؟
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای محتمل است/ مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ماست
  • مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی واطلاعات لازم در اختیار ماست
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی