Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:02:36 GMT

مخابرات پیش قراول توسعه و پیشرفت کشور است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۵۳۵

مخابرات پیش قراول توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی در جمع مدیران ستادی مخابرات استان ضمن قدردانی از تلاشهای مخابرات در زمینه توسعه زیر ساختهای ارتباطی استان اظهار داشت: این مجموعه بویژه در بحران سیل ابتدای سال جاری با فعالیت و عملکرد خوب خود ، همراهی بسیار خوبی در مدیریت بحران داشت.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت بسیار مناسب حوزه مخابرات گفت : علیرغم تمام تحریمها ،خوشبختانه صنعت مخابرات کشور با وجود متخصصین توانمند رشد مناسبی داشته و تجربه نشان میدهد هر کاری که توسط متخصصین امر اداره می شود در همان حوزه گامهای موثرتری در جهت توسعه برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شجاعی  در ادامه خواستار بررسی دقیق نقشه فاوای استان و ترسیم برنامه های لازم در جهت رشد شاخصه های این حوزه با همکاری استانداری و مخابرات شد و اظهار داشت: مخابرات و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند به عنوان رابطی بین سازمانها و دستگاههای اجرایی مختلف از جمله دانشگاه ،صنعت و کشاورزی و ... باشد.

استاندار خراسان شمالی گفت: مخابرات با توجه به سرمایه گذاریهای انجام داده در زمینه توسعه زیر ساختهای ارتباطی و مخابراتی علاوه بر همکاری و فعالیت در حوزه شرکتهای دانش بنیان ،استارت آپ ها و... می تواند در زمینه پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و مدیریت بحران بسیار موثر بوده و با تجهیز دستگاههای اجرایی وسازمانهای مرتبط از جمله هواشناسی ، هلال احمر و ... به فناوریهای مخابراتی کمک شایانی در تسهیل امور و پیشگیری از بحران نماید.  

انتهای خبر/

سهرابی راد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه و پیشرفت خراسان شمالی شورای اداری صنعت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری‌های صنعت فولاد، ایجاد فرصت برای شبکه‌سازی با افراد متخصص و معتبر در این حوزه، استفاده از تجربیات و دانش افراد برجسته در حوزه فولاد از مهم‌ترین اهداف برگزاری مهم‌ترین رویداد صنعتی و علمی در حوزه فولاد کشور است.

از دیگر اهداف برگزاری این همایش می‌توان به ایجاد فرصت برای ارائه نتایج تحقیقات و پروژه‌ها در زمینه فولاد و ارتقاء مهارت با شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف اشاره کرد.

مخاطب این همایش دانشگاهیان، شرکت‌ها، کارشناسان، محققان، دانشجویان و علاقمندان صنعت فولاد است.

همایش صنایع و سازه‌های فولادی کشور، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن شهید چمران دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انجمن سازه‌های فولادی ایران، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، تعاونی توسعه سازه‌های فولادی ایران(تسفا) و وزارت علوم تحقیات و فناوری از مشارکت‌کنندگان در در برگزاری این مهم‌ترین رویداد صنعتی و علمی فولاد کشور هستند.

کد خبر 6081761

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد