Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه تقابل جبهه مقاومت با جبهه صهیونیستی و استکبار یک تقابل عمیق و جدی است، اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس در تقابل با جبهه مقاومت نتوانست به نتیجه برسد و به همین خاطر حمله به شهر‌ها و مردم بی دفاع سوریه روی می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر و استکبار صهیونیستی فرآیند زوال خود را طی می‌کنند، ادامه داد: تردیدی نیست که در تقابل با جبهه مقاومت، بازنده واقعی رژیم اشغالگر خواهد بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه حملات رژیم اشغالگر قدس با جواب قاطع ارتش سوریه و جبهه مقاومت مواجه شده است، یادآور شد: روحیه بالای فکری و اعتقادی جبهه مقاومت، مردم سوریه را در برابر هر سلاحی پیروز کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجت الاسلام حاجی صادقی باشگاه خبرنگاران جوان صهیونیست ها استکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد که نیروهای مقاومت موفق شدند در یک عملیات موشکی مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در هم بکوبند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مقر عناصر صهیونیست را در پادگان برانیت در نزدیکی مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اذعان کردند که این رژیم صبح بسیار پرتنشی را آغاز کرده و طی ساعت‌های گذشته دست کم ۱۰ موشک از سمت لبنان به سمت بخش شمالی اراضی اشغالی شلیک شده است.

مقاومت لبنان تاکید کرد که این عملیات موفقیت آمیز با استفاده از موشک‌های برکان صورت گرفته و به صورت مستقیم به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

این نیروها همچنین محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب پادگان مذکور در ۲ عملیات جداگانه هدف قرار دادند.

تجمع این نظامیان اشغالگر در اطراف منطقه رامیا با موشک و خمپاره نیز هدف قرار گرفت.

بامداد امروز نیز مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که یک خودروی نظامی را هنگام ورود به پایگاه صهیونیستی متولا هدف قرار داد که سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز تأیید کرد که پایگاه نظامی متولای رژیم صهیونیستی هدف آتش مستقیم از جانب لبنان قرار گرفت.

کد خبر 6080674

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران
  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ می دهیم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی