Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمجید معماری مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام ستارگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: شب چهاردهم مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با پیروزی تیم ستارگان احمدی مقابل تیم تیپ تکاوران هرمزگان پیگیری شد.

وی افزود: در ادامه این رقابت‌ها و از گروه الف دیشب تیم ستارگان احمدی با نتیجه ۲ بر ۱ تیم تیپ تکاوران هرمزگان را شکست داد و با کسب ۱۰ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان گفت: در ادامه این رقابت‌ها و از گروه دوم امشب تیم‌های بندرعباسی نایبند و مهرداد به مصاف هم می‌روند.

عبدالمجید معماری افزود: دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی در ورزشگاه تختی بندرعباس در حال برگزاری است.

وی گفت: در گروه نخست این مسابقات تیم‌های ستارگان احمدی (مدافع عنوان قهرمانی) آرش بندرعباس، تیپ تکاوران هرمزگان، نبرد بندرعباس و زاهد منتخب چاهو با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان افزود: در گروه دوم نیز تیم‌های شریعت سید جوذر حاجی آباد (نایب قهرمان دوره گذشته)، خلیج فارس میناب و تیم‌های بندرعباسی شهرداری، مهرداد و نایبند به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ب

صعود تیم ستارگان احمدی به مرحله نیمه نهایی جام ستارگان هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام