Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:07:15 GMT

خبر ورزشی: زیرآب دایی را زدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۶۹۷

خبر ورزشی: زیرآب دایی را زدند

یک روزنامه ورزشی مدعی شد که به تیم‌های لیگ برتری توصیه شده با علی دایی همکاری نکنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «خبر ورزشی» نوشت: «در حالی که گفته می‌شد دایی گزینه جدی هدایت تراکتور است، تبریزی‌ها به سمت جواد نکونام راهنما زدند. البته انتخاب نکونام فعلاً قطعی نیست، اما آنچه قطعی شده این است که دیگر امکان ندارد علی دایی سرمربی تراکتورسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره علی دایی شایعه دیگری هم شنیده می‌شود. می‌گویند از خارج از محدوده فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری توصیه شده با علی دایی همکاری نکنند. گویا این توصیه بی‌ارتباط با افشاگری دایی بعد از اخراج از سایپا نیست و زیرآب دایی را یک جوری زدند که در لیگ نوزدهم غایب خواهد بود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي دايی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه

دیگر خبرها