Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گیلان جهت حمایت و فراهم کردن موجبات آزادی تعدادی از این زندانیان در رشت برگزار شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گیلان شب گذشته با حضور عضو ستاد دیه کشور، رئیس کل دادگستری گیلان، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و تعدادی از زندانیان با جرایم غیر آزاد شده در رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در این مراسم اظهار داشت: خداوند متعال وعده داده است  که آنچه که انسان در راه خدا تقدیم می‌کند، خداوند چندین برابر آن را به آن انسان نیکوکار بازمی‌گرداند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نیکوکارانی که همواره به نیازمندان کمک می‌کنند، دارای اراده‌ای قوی هستند خاطرنشان کرد: بعضی افراد دارای ثروت هستند اما این اراده قوی را برای کمک و حمایت از نیازمندان ندارند.

913 زندانی با جرایم غیرعمد در گیلان نیاز به حمایت دارند357 زندانی جرایم غیرعمد سال گذشته در گیلان آزاد شدندجشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در رشت برگزار می‌شود

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انسان نیکوکار و خیر دارای روح و روانی لطیف است ابراز داشت: انسانی که فرد بی‌گناهی را نجات داده و از او حمایت می‌کند دارای روح لطیف است چون توانسته بخشی از درد جامعه را التیام ببخشد.

رئیس ستاد دیه استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: مردم و مسئولانی که همواره جهت حمایت از زندانیان غیر عمد استان گیلان و برای آزادی آنان، مبالغی پرداخت کردند، جزء بالاترین و ارزشمندترین خدمت‌ها را انجام دادند.

علیرضا یزدانی خاطرنشان کرد: اینکه انسانی بتواند با کمک و حمایت خود موجبات شادی فردی بی‌گناه را فراهم کند بسیار ارزشمند است و آن شخص نیکوکار در حقیقت توانسته با حمایت خود فردی بی‌گناه را به کانون گرم خانواده‌اش بازگرداند.

وی با بیان اینکه زندانیان با جرایم غیرعمد گیلان در مرحله نخست به خداوند و در مرحله بعد، نگاه‌شان به دستان حمایتگر نیکوکاران و خیران است گفت: امروز در این جشن گلریزان، 12 نفر از زندانیان با جرایم غیرعمد حضور دارند که آزاد شده‌ و امشب به نزد خانواده خویش بازمی‌گردند.

رئیس ستاد دیه استان گیلان افزود: بنده امروز این نوید را می‌دهم که طی 48 ساعت آینده، دیگر زندانیان گیلانی با جرایم غیر عمد دارای بدهی مهریه نیز از زندان آزاد می‌شوند و مابقی زندانیان با جرایم غیر عمد نیز به زودی به نزد خانواده خود بازمی‌گردند.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان