Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان میادین میوه و تره‌بار،گران ترین و ارزان ترین میوه‌های در میادین را اعلام کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بر اساس نرخنامه جدید این سازمان، هر کیلوگرم آناناس جنگلی با قیمت 12 هزار تومان، ازگیل با قیمت 12 هزار تومان، توت سیاه با قیمت 13 هزار تومان، توت فرنگی با قیمت 12900 تومان، گوجه دور شهری با قیمت 14800 تومان و موز با قیمت 12200 تومان، از دیگر میوه هایی هستند که قیمت آنها از سایر میوه ها بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، هر کیلوگرم پرتقال شمال با قیمت 4800 تومان، پرتقال جنوب با قیمت 3500 تومان، خیار رسمی و رویال با قیمت 2900 تومان، خیار کوتاه با قیمت 4300 تومان، خیار گلخانه ای با قیمت 3600 تومان، انواع سیب همچون گالا، گلاب و دو رنگ با قیمت 4500 تومان و هندوانه با قیمت 3200 تومان، از جمله میوه های محسوب می شوند که قیمت آنها از سایر میوه ها پایین تر است.

گفتنی است، در نرخنامه جدید انواع میوه، قیمت توت سیاه با 1000 تومان کاهش به 13 هزار تومان، توت فرنگی با 900 تومان کاهش به 12900 تومان، خیار رسمی و رویال با 100 تومان کاهش به 2900 تومان خیار کوتاه با 500 تومان کاهش به 4300 تومان، خیار گلخانه ای با 400 تومان کاهش به 3600 تومان، گوجه سبز دور شهری با 3 هزار تومان کاهش به 13800 تومان، گوجه سبز شمالی با 1000 تومان کاهش به 8 هزار تومان و هندوانه با 200 تومان کاهش به 3200 تومان رسیده است.

کاهش 7 تا 21 درصدی قیمت فراورده‌های گوشت مرغ در میادین میوه و تره بارکاهش قیمت پیاز، خیار، گوجه فرنگی و 10 محصول دیگر در میادین میوه و تره بارعرضه پرتقال 3000 و خیار 2300 تومانی در میادین میوه و تره بار

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میادین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میادین سازمان میادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این 5 ترفند قیمت تور کیش را تا 50 درصد کاهش دهید

کیش را باید یکی از مقاصد سفر محبوب اما گران در ایران دانست. شاید عده زیادی از گردشگران باشند که بخواهند به این جزیره سفر کنند اما به خاطر هزینه بالای این سفر امکان این کار برایشان فراهم نمی‌شود. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، باید بدانید که راه‌هایی برای ارزان‌تر سفر کردن به کیش وجود دارد. در این مطلب قصد داریم 5 مورد از ترفندهایی را که با کمک آن می‌توانید هزینه‌های سفرتان را کاهش بدهید؛ بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و با کمک این روش‌ها تور مسافرتی کیش را ارزان‌تر بخرید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

در ایام کم گردشگر به کیش سفر کنید

یکی از راه‌هایی که می‌توانید با کمک آن هزینه سفر به کیش را کمتر کنید، این است در فصول گرم‌تر سال که گردشگران کمتری راهی جزیره می‌شوند مثلا تابستان و اواخر بهار به این مسافرت بروید. همچنین توجه به روز سفر هم مهم است زیرا هزینه تور مسافرتی کیش در برخی از روزها ممکن است به دلیل برنامه خاصی که در جزیره برگزار شده یا مناسب خاص تقویمی که دارد، بیشتر شود. اگر بتوانید در یک روز گرم سال که مناسب خاصی هم نیست به کیش سفر کنید؛ تا حد زیادی هزینه سفرتان کاهش خواهد یافت. ارزان‌ترین ماه‌های سال برای سفر به کیش ماه‌های تیر و مرداد و شهریور و ارزان‌ترین روزهای هفته هم از شنبه تا سه شنبه البته اگر مناسبت خاصی نداشته باشند است.

پرواز مناسبی را انتخاب کنید

هم انتخاب ایرلاین و هم انتخاب ساعت پرواز در هزینه نهایی سفر به کیش فرق دارد. برای اینکه ارزان‌تر سفر کنید باید دور ایرلاین‌های گران و معروف را خط بکشید. برای مثال طبیعتا تور کیش با پرواز ماهان هزینه بیشتری نسبت به همین آفر با پرواز های دیگر دارد. شما می‌توانید پروازهایی را انتخاب کنید که زیاد معروف نیستند اما امکانات نسبتا خوبی را به مسافران ارائه می‌دهند. همانطورکه گفته شد انتخاب ساعت پرواز هم در قیمت تور کیش نقش دارد. معمولا پروازهایی که به ساعت «چک این» هتل نزدیک‌تر هستند قیمت بالاتری نسبت به ساعت‌های دیگر دارند. پروازهای عصر هم به مراتب از هر زمان دیگری ارزان‌تر هستند.

هتل نزدیک به ساحل هزینه‌ ها را کاهش می‌ دهد

یکی از راه‌هایی که می‌توانید هزینه سفرتان را با کمک آن کاهش دهید، رزرو یک هتل نزدیک به ساحل و دیگر مراکز تفریحی است. برخی از هتل‌ها خودشان ساحل اختصاصی دارند که طبیعتا هزینه رزروشان بیشتر است. برخی اما نزدیک به ساحل هستند و می‌توانید آنها را با هزینه کمتر رزرو کنید. نزدیک بودن به مراکز تفریحی و مراکز خرید هم از این جهت اهمیت دارد که شما هزینه کمتری برای گرفتن تاکسی و حمل و نقل درون شهری پرداخت کنید. این مسئله در نهایت باعث کاهش هزینه‌های سفر شما خواهد شد.

با تورهای لحظه آخری تا 60 درصد هم تخفیف بگیرید

یکی دیگر از راه‌های ارزان‌تر سفر کردن به کیش این است که تور لحظه آخری رزرو کنید. منظور از تورهای لحظه آخری، آفرهایی است که هنوز ظرفیت خالی دارند اما چیزی تا تاریخ پروازشان باقی نمانده است. معمولا آژانس‌های مسافرتی وقتی در چنین شرایطی هستند، آفرهای خود را با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهند. این تخفیف‌هادر برخی مواقع حتی تا 60 درصد هم می‌رسد. تنها نکته مهمی که باید درباره تورهای لحظه آخری بدانید این است، با رزرو آنها یکی دو روز بیشتر فرصت آماده شدن برای سفر را نخواهید داشت. بنابراین بهتر است ابتدا برای سفر آماده شوید و بعد یک تور لحظه آخری خوب رزرو کنید.

در هتل 3 ستاره اقامت کنید

آخرین راهی که می‌توانید با کمک آن هزینه سفر به کیش را کاهش دهید، انتخاب یک هتل ارزان قیمت برای اقامت است. معمولا تور کیش هتل 3 ستاره هزینه بسیار کمتری را نسبت به رزرو پکیج‌هایی با هتل‌های 5 ستاره روی دست شما خواهند گذاشت. البته از آنجایی که سفر به کیش ماهیت لاکچری دارد؛ تعداد زیادی از مسافران ترجیح می‌دهند به جای هتل 3 ستاره در یک هتل 5 ستاره با ساحل اختصاصی و امکانات رفاهی و تفریحی فراوان اقامت کنند. اما برای کسانی بیشتر به منظور خرید کردن و گشت و گذار در شهر راهی کیش می‌شوند اقامت در یک هتل سه ستاره هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

آیا می توان ارزان به کیش سفر کرد؟

در این مقاله 5 ترفند برای ارزان‌تر سفر کردن به جزیره زیبای کیش را به شما یاد دادیم. اگرچه به‌طورکلی این جزیره یک مقصد گران برای سفر محسوب می‌شود اما با استفاده از این راه‌ها می‌توان هزینه‌های مربوط به این سفر را کاهش داد. همچنین در سال‌های اخیر با بالا رفتن هزینه‌های سفر امکان سفر اقساطی به جزیره هم توسط آژانس‌های مسافرتی مختلف فراهم شده است. بنابراین اگر این راه‌ها هم نتوانست هزینه سفر به کیش را به بودجه شما نزدیک کند، می‌توانید مسافرتان را به صورت اقساطی انجام دهید. برای رزرو تورهای لحظه آخری و اقساطی کیش می‌توانید همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884907

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی قیمت سیب دولتی در گلستان/ میوه گران‌تر از نرخ بازار عرضه می شود؟
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار در آستانه سال نو
  • قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو اعلام شد
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره بار در آستانه سال نو اعلام شد
  • میوه های ارزان و با کیفیت را از این مراکز بخرید | قیمت پرتقال، سیب زرد و قرمز، نارنگی، موز و کیوی را ببینید
  • هر کیلو گوشت قرمز دولتی ۲۹۹ هزار تومان در میادین میوه و تره بار
  • با این 5 ترفند قیمت تور کیش را تا 50 درصد کاهش دهید
  • عرضه مستقیم آبزیان با ۲۰ درصد تخفیف شب عید در میادین میوه و تره بار
  • اعلام قیمت خرما در میادین میوه و تره بار تهران
  • میوه شب عید را گران نخرید