Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان از انهدام 5 باند فيشينگ با حدود 100 ميليارد ريال برداشت غير مجاز توسط ماموران پليس فتا شهرستان خدابنده خبرداد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سردار "رحيم جهانبخش"  درتشريح اين خبر، گفت: در پي وصول چند فقره شکوائيه مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي شهروندان ، شناسايي و دستگيري عاملان در دستور کار پليس فتا شهرستان خدابنده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه با انجام تحقيقات پليسي و بررسي تراکنش هاي بانکي، يک باند فيشينگ در شهر "قيدار" شناسايي شد، گفت: در ادامه تحقيقات و بررسي هاي بيشتر  طي 4 عمليات پليسي، ديگر باندهاي فيشينگ، پولشويي، خروج ارز و تبليغات غيراخلاقي در استان هاي همجوار شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي،  17 نفر در اين رابطه دستگير و به پليس فتا خدابنده انتقال داده شدند.
سردار جهانبخش ادامه داد: در بازرسي از محل استقرار اعضاي اين باندها،  45 دستگاه تلفن همراه، 6 دستگاه رايانه، 30 قطعه سيم کارت بي نام نشان، 45 عدد کارت بانکي ، 150 گرم طلا و 180 ميليون ريال پول نقد کشف شد.
فرمانده انتظامي استان زنجان در خاتمه با اشاره به اينکه مال باختگان در اين پرونده از سراسر کشور هستند، گفت: در اين پرونده، بيش از 3 هزار کارت بانکي مورد فيشينگ واقع شده و حدود 100 ميليارد ريال برداشت هاي غير مجاز انجام شده است که متهمان پس از  تشکيل پرونده  به مرجع قضائي معرفي شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انهدام باند فيشينگ برداشت غير مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان

 سعید ایراندوست در حاشیه شناسایی یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام اداره کل اطلاعات لرستان یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در محور‌های غربی شمال غربی استان شناسایی و منهدم شد.
وی افزود: از این باند قاچاق مهمات و اسلحه، ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری کشف و ضبط شد.
رئیس دادگاه عمومی اشترینان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده راهی زندان شد، گفت: پرونده اسلحه‌های مذکور در جریان تحقیقات مقدماتی است و اقدامات قانونی در این زمینه انجام می‌شود.
ایران دوست تاکید کرد: با قاچاقاچیان سلاح و مهمات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فیلم/ انهدام تجهیزات جاسوسی و شناسایی اسرائیلی توسط حزب‌الله
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • برق هیچ چاه مجاز دارای اضافه برداشت در خراسان شمالی شارژ نمی شود
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه