Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان استاد حوزه، مفسر و مترجم قرآن کریم به مناسبت سالروز رحلت مرحوم آیت‌الله بهجت (ره) گفت: بنده با مرحوم آقای بهجت در ارتباط بودم و حتی دو سه سال هم برایشان منبر می‌رفتم، خودشان هم از اول تا آخر منبر می‌نشستند و گوش می‌دادند و اینطور نبود که بلند شوند و بروند، حتی بعد از پایان مراسم هم با بنده صحبت‌ و نکات با ارزشی بیان می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ایشان 90 سال عمر شریفشان را در چند بخش خوب هزینه کرد، یکی در بخش تحصیل آن هم در نجف و در کنار اساتید بزرگ، یکی در بخش انتقال علوم کسب شده به شاگردانش، یکی هم پرورش دینی و خدایی‌مسلک شاگردانش، او این کار را خوب انجام داد.
این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: او فقط معلمی نبود که فقط علم را انتقال دهد، بلکه او معلمی بود که علاوه بر این، ارزش‌های تربیتی را هم انتقال می‌داد. غیر از اینکه ما به او معلم بگوییم می‌توانیم به آیت‌الله العظمی بهجت، مربّی فوق‌العاده‌ای بگوییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان اضافه کرد: در جامعه گفته می‌شود آموزش و پرورش، آموزش ما قوی است اما پرورش‌‌مان ضعیف است، مرحوم آقای بهجت هم آموزش‌ و هم پرورش‌شان قوی بود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله بهجت هر روز اتصال شدیدی به حضرت سیدالشهداء (ع) داشت، طوری که زیارت عاشورای ایشان با صد سلام و صد لعن ترک نمی‌شد، او به شدت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وابسته بود، از عبادت خسته نمی‌شد و در نمازهای واجب گریه مهلتش نمی‌داد.

این استاد اخلاق گفت: جای اینگونه افراد دارد در جامعه خالی می‌شود، اگر نمونه ایشان هم داشته باشیم خیلی اندک است و باید دعا کرد که حوزه‌های علمیه توان به خرج بدهند تا افرادی امثال آقایان بروجردی، خمینی، بهجت، علامه حلّی و شیخ انصاری را تربیت کنند.

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: بهجت

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: بهجت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی مدیریت حوزه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم گرامیداشت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرآئت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت (ع) مداحی و استاد حسین انصاریان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در راستای معرفی شخصیت این عالم برجسته شیعه در کنار مزار وی برپا شد.

کد خبر 6087114

دیگر خبرها

  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است