Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد پاسدار اسحاق مؤذن نسب پیش بینی کرد ساخت بارگاه شهدای گمنام روستای چهواز تا پایان سال به پایان برسد.
وی با اشاره به فعالیت ۸ ساعته گروه جهادی شهید عباس بابایی برای ساخت بارگاه شهدای گمنام گفت: زنان جهادگر روستا نیز مسئولیت پخت و پز و پذیرایی از جهادگران را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پارسیان افزود: چهل و دو گروه جهادی در پارسیان به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی مشغول هستند.
آرامگاه نه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر پارسیان، بخش کوشکنار و روستای چهواز واقع شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است

فرمانده سپاه استان قم، گفت: فعالیت جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی در ایام نوروز و با زبان روزه همانند دوران دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با حضور در روستاهای قلعه‌چم، علی‌آباد و خلج آباد از توابع این استان، از فعالیت گروه‌های جهادی در ایام نوروز بازدید و از جهادگران تقدیر و تشکر به عمل آورد.

فرمانده سپاه استان قم در این بازدید ضمن خداقوت به جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی، فعالیت جهادگران در ایام نوروز را همانند دوران دفاع مقدس دانست.

وی گفت: جهادگرانی که در تعطیلات نوروزی و با زبان روزه جهاد می‌کنند، قطعا دفاع مقدسی را در این برهه‌ سخت اقتصادی رقم می‌زنند که کاملا ستودنی و قابل ستایش است.

موحد بیان کرد: حرکت زیبای جهادگران در شروع سال جدید و همزمان با ماه رمضان برکتی را در زندگی آنها ایجاد می‌کند که برای خودشان قابل لمس خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قم در جمع جهادگران به ارتباط آنها با همدیگر در ایام جهاد اشاره و بیان کرد: در این اردوها شما جهادگران ضمن خدمت به مردم و ارتباط‌گیری با همدیگر به خدمت خود نیز در آمدید، چون این جهاد قبل اینکه خدمت‌رسانی به مردم باشد در واقع خدمت‌رسانی به تزکیه خودتان است و باید قدر لحظات زیبای جهاد و عهد خدمت در سازندگی را بدانید تا قبل ساختن آن خانه‌ محروم و آن مدرسه، خودتان ساخته شوید.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، پزشکی که جهادگران در ایام پر شور و نشاط نوروز در راستای جهاد و خدمت با همدلی انجام می‌دهند خدماتی است در جهت محرومیت‌زدایی که ستودنی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام