Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@10:37:39 GMT

حمایت از اشتغال زایی با طرح «مهر آتيه نوين»

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۰۵۶

حمایت از اشتغال زایی با طرح «مهر آتيه نوين»

پول‌نیوز - بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ایجاد اشتغال و ارزش آفرینی در راستاي تأمين آتيه افراد، اقدام به ارائه طرح «مهر آتيه نوين» نموده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این طرح متقاضیان مي توانند با واريز مستمر بصورت ماهانه يا سالانه ، نسبت به افزايش امتياز ميانگين خود در ميان مدت و بلندمدت اقدام نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مخاطبان طرح:

والدین دارای فرزند که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود اقدام به پس انداز هدفمند نمايند، افرادي که در حال حاضر مشغول به تحصيل بوده و قصد دارند در سال هاي آينده جهت راه اندازي کسب و کار براي خود بودجه اي پس انداز كنند و يا كارمندان سازمانها و شركت هايي كه قصد برنامه ريزي و تأمين آتي هزينه ها و مخارج آتيه خود و خانواده خويش را بموجب يك پس انداز با انگيزه دارند مي توانند از مزاياي اين طرح استفاده كنند.

شرایط طرح:

متقاضیان استفاده از این طرح تسهیلاتی ابتدا مي بايست نسبت به افتتاح حساب پس انداز ويژه در طرح مهر آتيه نوين اقدام کنند، سپس مبالغ مستمر «ماهانه/سالانه» خود را بصورت مبلغ ثابت در طول کل دوره يا با افزايش سالانه، برحسب انتخاب واريز نمايند.

در این طرح، حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتري ۱۰ سال است و امکان برخورداري از تسهيلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه براي مشتري وجود دارد.

متقاضیان برخورداری از این طرح تسهیلاتي بانک قرض الحسنه مهرايران مي توانند در پايان سال هاي سوم، ششم و دهم از مزاياي طرح «مهر آتيه نوين» بهره مند شوند و به ازاي مانده هر سال، تسهيلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد دريافت کنند.

مزایای طرح:

استفاده از مبلغ تسهیلات بیشتر در ازای واریز هاي ماهانه و سالانه در مقايسه با تسهيلات پرداختي از سوي شرکت هاي بيمه موجود در بازار بابت بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري و همچنين امکان پس انداز فرد در حساب و استفاده در صورت لزوم از مزاياي طرح «مهر آتيه نوين» به شمار مي رود.

شایان ذکر است، متقاضیان دارنده حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، می توانند با مراجعه به هريک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر كشور و تكميل فرم هاي طرح و افتتاح سپرده، در طرح مهر آتيه نوين، شركت كرده و از مزاياي آن بهره مند شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در دیدار با استاندار قم با اشاره به اینکه این بانک در یک سال گذشته مبلغی بالغ بر ۵۰ همت تسهیلات قرض الحسنه در کل کشور پرداخت کرده گفت: در حال حاضر مجموعه بانک ملی در چند پروژه سرمایه‌گذاری در استان قم مشارکت می‌کند.

وی همچنین در این دیدار گفت: تلاش می‌کنند تا میزان تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات خرد در سطح استان قم را افزایش دهند.

سیدمحمدآقامیری استاندار قم با تاکید بر اینکه لازم است مبلع و تعداد ارائه تسهیلات قرض الحسنه در استان قم افزایش یابد گفت: در شش ماه گذشته با بیش از ۳هزار نفر از مردم استان قم در قالب ملاقات مردمی دیدار داشته که بیش از ۱۹۰۰ نفر آنها خواستار تسهیلات بودند.

وی همچنین از مدیرعامل بانک ملی ایران خواست تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود را به قم معرفی کند تا در این استان اقدام به سرمایه‌گذاری‌هایی با رقم‌های بالا انجام دهند چرا که این اقدام باعث می‌شود نرخ ۸ درصدی بیکاری در قم تعدیل شود.

آقامیری وجود تعداد زیاد اتباع در قم را یکی از عوامل بالا رفتن نرخ بیکاری در استان قم دانست و گفت: در صورتی که شرکت سرمایه گذاری از سوی بانک ملی در قم معرفی شود این قول را می‌دهیم تا مجوز فعالیت‌های آنها را در کمترین زمان ممکن اخذ کنیم.

همچنین تسریع در بهره‌برداری و تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی یکی از مباحث مطرح شده در این دیدار بود که با پیگیری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار مقرر شد موافقت و تاییدیه از آقای فرزین رئیس کل بانک مرکزی ایران گرفته شود و در سرمایه‌گذاری و تکمیل این پروژه مشارکت کند.

عملیات اجرایی طرح کمربندی کنار گذر غربی قم تهران و آزادراه قم _سلفچگان _ راهجرد_ اراک با نام سردار شهید سلیمانی که با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر قم از مسیر آزادراه قم – تهران، جاده قدیم قم – تهران و محور قم سلفچگان از خرداد سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، با گذشت بیش از سه سال، هنوز پیشرفت چندانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند