Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@09:37:34 GMT

کاهش نرخ رسمی یورو/قیمت پوند افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۰۷۲

ساعت24 -بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۸ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۳ ارز مانند پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۱۲ واحد پولی دیگر از جمله یورو کاهش یافت.

 بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۵۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۴۶۸ ریال و هر یورو نیز با ۲۲۲ ریال کاهش ۴۶ هزار و ۸۵۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۱۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۵۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۸۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۴ ریال، روپیه هند ۶۰۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۸۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۸ هزار و ۳۱۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۰۹ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۲۶۴ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۴۵۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۱۳ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۹۳۱ ریال، روبل روسیه ۶۴۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۳۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۹۲۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۷ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۴۶۹ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۵ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵۶ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۷۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۹۷۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۲۰۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵۷ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۰۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۰۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۱۰۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۷۹ هزار و ۷۲۲ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی بی‌حال و دلار ثابت شد

طلا در ساعات اولیه آسیا امروز دوشنبه (۱۸ مارس) در حالی که دلار آمریکا ثابت مانده بود و سرمایه‌گذاران برای یک سری نشست‌های سیاست‌گذاری مهم بانک مرکزی از جمله فدرال‌رزرو ایالات‌متحده در این هفته آماده شده بودند، برای رشد خود تلاش کرد.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و به ۲۱۵۶ دلار و ۶۹ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۱۵۹ دلار و ۹۰ سنت رسید.

کمیته بازار آزاد فدرال قرار است نشست دو روزه خود را در مورد نرخ بهره از روز سه‌شنبه آغاز کند. روز چهارشنبه تصمیم خود را در مورد نرخ اعلام خواهد کرد و پس از آن بیانیه‌ای منتشر خواهد شد. فدرال رزرو مطمئناً نرخ‌ها را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد حفظ می‌کند اما این احتمال وجود دارد که چسبندگی تورم در سطح مصرف‌کننده و تولیدکننده، نشان‌دهنده چشم‌انداز طولانی‌تر سیاست‌ها باشد. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

هفته گذشته، داده‌ها نشان داد که قیمت‌های مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه فوریه به شدت افزایش یافت و قیمت‌های تولیدکننده در بحبوحه افزایش قیمت تمام‌شده کالاهایی مانند بنزین و موادغذایی بیش از حد انتظار افزایش یافت.

دلار آمریکا در برابر رقبای خود نزدیک به بالاترین حد دو هفته اخیر خود ثابت ماند و طلا را برای سایر دارندگان ارز گرانتر کرد. در همین حال، انتظار می‌رود بانک ژاپن در نشست دو روزه خود که روز سه‌شنبه پایان می‌یابد، از سیاست‌های پولی خود خارج شود. بانک مرکزی انگلیس جلسه خود را در روز پنجشنبه برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که نرخ‌ها ثابت بماند، در حالی که بازارها احتمال می‌دهند که بانک ملی سوئیس در این هفته کاهش دهد.

بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۵.۱۵ دلار در هر اونس رسید، پالادیوم ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۰۸۰ دلار و دو سنت رسید، در حالی که نقره در ۲۵.۱۸ دلار ثابت ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت ارز‌ها در سامانه نیما
  • افزایش قیمت پوند در سامانه سنا
  • کاهش ارزش جهانی طلا
  • طلای جهانی بی‌حال و دلار ثابت شد
  • نرخ ارز امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲+ جزئیات
  • کاهش نرخ رسمی یورو و افزایش نرخ پوند
  • افزایش قیمت یورو در سامانه سنا
  • کاهش قیمت دلار و پوند در سامانه نیما
  • کاهش نرخ رسمی پوند و افزایش نرخ یورو
  • نرخ ارز امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ + جزئیات