Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی بعد از حدود 6 ماه از حضورش در سازمان سینمایی  اولین نشست خبری رسمی خود را  امروز دوشنبه 30 اردیبهشت  با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه در سالن همایش‌های وزارت ارشاد برگزار کرد.

حسین انتظامی در این نشست گفت: اصرار داریم که وقتی دستگاهی برنامه خود را اعلام می‌کند باید بودجه خود را بر اساس همان برنامه حرکت داده و طبق چار چوب عمل کند زیرا باعث نظم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظامی ادامه داد: در برنامه جدید سازمان سینمایی شعار ما «ایران تهران نیست» است و‌ بر حمایت از فیلم‌سازان جوان تاکید داریم. همچنین هزینه پشتیبانی برنامه‌ها نسبت به خود برنامه‌ها کمتر شده است.

او با بیان اینکه «شفافیت، رویکرد اصلی ما است» گفت: اما در شفافیت فقط اعلام آمار مالی هزینه و بودجه جشنواره و نهادها هدف نیست بلکه پیش‌بینی‌پذیری هدف است و افراد بدانند که در صورت ارایه درخواستی، رفتار ما چگونه است.

این خبر بروز رسانی می‌شود

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سازمان سینمایی جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم

مدیر منطقه۷ شهرداری قم گفت: بودجه منطقه هفت طی سال گذشته ۶۲۰ میلیارد تومان بود که ۵۷۰ میلیارد تومان را تملک تشکیل داد.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد منطقه هفت شهرداری قم اظهار کرد: بودجه منطقه هفت طی سال گذشته ۶۲۰ میلیارد تومان بود که ۵۷۰ میلیارد تومان را تملک املاک تشکیل داد.

وی با بیان اینکه فاز پنج عمار یاسر تا خیابان شهیدان فاطمی به ثمر نشسته است، افزود: برای تملک قبرستان نو نیز بودجه در شهرداری مرکز اما فعالیت با منطقه هفت بود.

مدیر منطقه۷ شهرداری قم بیان کرد: رفع مشکلات بسط شرقی حرم مطهر از جمله مسائلی بود که در منطقه هفت شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ با جدیت پیگیری شد.

رمضانی گفت: پیاده رو سازی خیابان ۱۹ دی از جمله اقدامات انجام گرفته بود که بخشی از آن طی سال جاری انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه منطقه هفت ۴۶۰ هکتار است، افزود: ۴۰ هکتار از این منطقه را رودخانه، ۶۰ هکتار را حرم مطهر و محدوده اطراف آن، ۳۰۰ هکتار را بافت تاریخی و بخشی از شمال رودخانه را نیز بافت فرسوده تشکیل می‌دهد

کد خبر 746029

دیگر خبرها

  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • رئیس رسانه ملی: عصر تلویزیون به سر نیامده است/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • صادرات تخم مرغ به بیش از ۱۸ هزارتن رسید
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟