Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترامپ: اگر ایران می خواهد بجنگد، آن زمان، پایان رسمی ایران خواهد بود؛ هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکنید / وندی شرمن خطاب به ترامپ: فکر می کنی رویکرد تو در قبال کره شمالی روی ایران جواب می دهد؟ جواب نخواهد داد / سناتور آمریکایی: اگر بچه ی چهارم دبستانی من، فرمانده کل قوا بود، همین [توییت] را می نوشت

توئیت تهدیدآمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ایران با واکنش های منفی بسیاری از سوی آمریکایی ها روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا در توییتی بار دیگر ایران را تهدید کرد.

--- توئیت ترامپ: اگر ایران می خواهد بجنگد، آن زمان، پایان رسمی ایران خواهد بود

به گزارش «انتخاب»؛ ترامپ در توییت خود که لحظاتی پیش منتشر شد، گفت: اگر ایران می خواهد بجنگد، آن زمان، پایان رسمی ایران خواهد بود.

وی افزود: هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکنید.

انتقاد وندی شرمن از تهدید ترامپ علیه ایران

وندی شرمن مقام ارشد وزارت خارجه در دوره اوباما و مذاکره کننده هسته ای امریکا در مذاکرات برجام، نیز ضمن انتقاد از تهدید ترامپ، خطاب به او، گفت: شاید فکر می کنی، رویکرد «اتش و خشم» در مقابل کره شمالی، روی ایران جواب می دهد تا با تو دیدار کنند. جواب نخواهد داد؛ البته قمار کره شمالی هم خیلی خوب از آب درنیامد، درآمد؟

از سوی دیگر، کریس مورفی سناتور آمریکایی در واکنش به توییت ترامپ، نوشت: اگر بچه ی چهارم دبستانی من، فرمانده کل قوا بود، همین {توییت} را می نوشت.

ایران هزاران سال است که وجود داشته

همچنین، مایکل مک فال، سفیر سابق امریکا در روسیه، توییت کرد: ایران «رسما» هزاران سال است که وجود داشته و قطعا از دوره ی ریاست جمهوری ترامپ نیز جان سالم به در می برد.

جیمز بیز دبیر دیپلماسی الجزیره نیز  نوشت: این نوع مزخرفات متعلق به دبستان است، نه کاخ سفید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم
  • وزیرخارجه آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ