Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در نشست شورای فنی استان، با اشاره به اینکه ابهام در شرایط اولیه مناقصه‌ها به اختلافات دامن می‌زند، گفت: طرح هایی که ساختار درستی داشته اند و منطبق با مقررات و قوانین بودند، بدون مشکل پیشرفت کرده و تکمیل شده اند.

 

وی افزود: در ارزیابی کیفی پیمانکاران نیز باید سلیقه ای رفتار نشود و فرمت مشخصی برای ارزیابی تدوین شده و بر اساس آن عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمتی اضافه کرد: در کشور برای تکمیل طرح های نیمه تمام450 هزار میلیارد تومان اعتبار و 15 سال زمان نیاز است و اگر در اجرای طرح ها از روش های سرمایه گذاری و تامین مالی مثل BOO و BOT که درقانون پیش بینی شده استفاده شود، هم در هزینه ها صرفه جویی می شود و هم طرح ها زودتر به سرانجام می رسند.

 

در این نشست مصوب شد برای رفع مشکلات فرآیند مناقصات دستگاه های اجرایی در کارگروه پیمان کلاس های آموزشی برگزار شود و ضوابط و دستورالعمل ها چک لیست شده و در اختیار دستگاه ها در مناقصات قرار گیرد.

 

همچنین مصوب شد پیش نویس دستورالعمل های تهیه شده در استان در اختیار سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گیرد تا در صورت تایید در دیگر استان ها نیز استفاده شود.

 

گزارش کارگروه پیمان و ضوابط فنی استان با موضوع بررسی برخی ایرادات موجود در فراخوان مناقصه یکی از دستگاه های اجرایی استان و گزارش معاونت هماهنگی بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تدوین موافقت نامه ساخت بهره برداری واگذاری BOT ویژه پروژه های با مقیاس استانی از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بودجه دستگاه های اجرایی استان سرمایه گذاری مناقصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد