Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه خبرداد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مجتبی تختی پور، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از برگزاری جشن میلاد امام حسین مجتبی (ع) در استان تهران خبرداد و اظهارداشت: روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ۱۵ رمضان به مناسبت میلاد امام حسن (ع)، محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، شهرداری ناحیه ۷ منطقه ۵، سرای محلات منطقه ۵ و کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: قرائت قرآن، تواشیح و همخوانی، اجرای حافظ کل قرآن کریم، برگزاری مسابقه، مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی، تقدیر از قاریان و ممتازان قرآنی و افطار و شام از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این مراسم است.

تختی پور تصریح کرد: این مراسم که ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران و عموم مردم است از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میلاد امام حسن مجتبی کانون های فرهنگی مساجد کریم اهل بیت علیه السلام جشن میلاد امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در اولین جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان تهران که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد، ضمن تبریک دفاع مشروع و موفقیت آمیز سپاه مقتدر و نیروهای مسلح در هدف قرار دادن مراکز نظامی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: باید همه در تبیین این اقدام مهم و بی نظیر تلاش کنند.

محمودی افزود: مناسبت‌های دینی و انقلابی یکی از این فرصت‌های تبیین است که باید به خوبی از آنها استفاده شود.

رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران با اشاره به اهمیت دهه کرامت از ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت ماه افزود: باید همه دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام پر سرور و تکریم مقام دختران برنامه ریزی مناسب را داشته باشند.

وی با اشاره به دبیری ستاد توسط مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران خواستار توجه جدی به این مناسبت مهم شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام عالمی مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران نیز طی سخنانی از همگان خاصه تشکل‌ها و فعالان مردمی خواست در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم دهه کرامت همت گمارند.

در ادامه این جلسه محوریت برنامه‌ها در بقاع متبرکه استان تهران به ویژه امام زاده‌های خانم، برگزاری برنامه‌های معنوی با حضور خادمیاران رضوی، برنامه‌های ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها، فضاسازی تبلیغی مناسب و تهیه محتواهای تبلیغاتی از جمله برنامه‌های پیشنهادی بود که مقرر شد، برنامه‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌ها ارائه شود.

کد خبر 6080628

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت