Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:37:11 GMT

پیشرفت ۷۰ درصدی ایستگاه آتش نشانی فاز ۸ پردیس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۶۱۶

پیشرفت ۷۰ درصدی ایستگاه آتش نشانی فاز ۸ پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش گلریز در مراسم کلنگ زنی و شروع رسمی عملیات اجرایی دو سرای محله و یک بوستان در مراکز محله تفتان و الوند در فاز ۸ پردیس گفت: امروز و با کلنگ زنی دو پروژه سرای محله و فرهنگسرا و افتتاح مسجد امام رضا عملاً فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خوبی در این فاز اجرا خواهد شد.

گلریز در ادامه ابراز داشت: ایستگاه آتش نشانی فاز ۸ از طرف شهرداری پردیس در حال احداث است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امسال به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس در خصوص تهیه و تجهیز ات و ماشین آلات آتش نشانی نیز گفت: رایزنی‌ها و هماهنگی‌های خوبی با دیگر نهادها صورت گرفته که امکانات آتش نشانی و ماشین آلات برای این مرکز خریداری خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت مرکز ناحیه در فاز ۸ بیان کرد: ایستگاه‌های خدماتی مربوط به تاکسیرانی و اتوبوسرانی در بودجه سال ۹۸ جهت تردد ساکنین فاز ۸ به داخل شهر پردیس دیده شده و در سال جاری نیز این امر عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 4621381

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری پردیس ایستگاه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری یزد:  تلاش حماسه آفرین آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۸، ۱۳ و ۱۰ و همچنین استقرار و پشتیبانی ایستگاه شماره یک آتش نشانی یزد، برای نجات زن ۲۸ ساله از زیر آوار ساختمان قدیمی به ثمر نشست.

 

این حادثه ۶:۲۴ صبح امروز در بلوار شهید جوکار اتفاق افتاد و زن بعد از تلاش آتش‌نشانان از زیر آوار خارج شد.

 

حال عمومی این زن مساعد گزارش شده تنها از ناحیه پا و کمر دچار آسیب شده است.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت