Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران از سفر قریب الوقوع دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این سفر که در آینده نزدیک انجام می‌گیرد، ۲۷ طرح و پروژه که مهم‌ترین آن‌ها پروژه عظیم سد کرم آباد است با ۴۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به دیگر پروژه‌های افتتاحی استان در سفر رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر علاوه بر بهره برداری از سد کرم آباد پلدشت با ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، چندین پروژه در بخش کشاورزی با ۴۳۹ میلیارد تومان اعتبار، چند پروژه مخابراتی با ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار و تعدادی پروژه ورزشی از جمله استادیوم ۵ هزار نفری سلماس با مجموع ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری‌های مناسب دولت تدبیر و امید در استان افزود: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه استان، سرمایه گذاری‌های بزرگی در آذربایجان غربی انجام داده است.

شهریاری اضافه کرد: از زمان آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی از جمله ۶ هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک و ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های احیای دریاچه ارومیه سرمایه گذاری انجام گرفته است.

وی گفت: شخص رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید برای استان آذربایجان غربی اهمیت ویژه‌ای قائل هستند؛ بی تردید نوع نگاه دولت به استان، آینده‌ای درخشان را برای این استان به ارمغان خواهد آورد.   انتهای پیام/م   سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار، ۴۹۹ هزار و ۵۵۱ مترمربع به فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در شهرستان‌های مختلف استان اضافه شده است.

سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح‌ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی