Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@01:47:33 GMT

چهره های مشهور ایرانی متولد 30 اردیبهشت + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۶۴۲

به گزارش پارس نیوز، اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی همزمان با شما متولد شده اند این مطلب  را ا دست ندهید. ما در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاهی از چهره های مشهور ایرانی متولد 30 اردیبهشت آشنا میکنیم.

  این چهره های مشهور ایرانی متولد 30 اردیبهشتند

 

هنگامه قاضیانی

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 30 اردیبهشت 1349 در مشهد متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامه قاضیانی بازیگر کشورمان در 30 اردیبهشت متولد شد

هنگامه قاضیانی از سال 79 با بازی در فیلم سینمایی سایه روشن به دنیای هنر وارد شد و کنسرت موسیقی در سال 94 برگزار کرد و در سال 86 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از جشنواره فجر دریافت کرد.

عزیزالله حمیدنژاد

عزیزالله حمیدنژاد کارگردان ، نویسنده و تهیه کننده کشورمان 30 اردیبهشت 1338 در گرمسار متولد شد.

عزیزالله حمیدنژاد کارگردان کشورمان در 30 اردیبهشت متولد شد

عزیزالله حمیدنژاد فعالیتش را در سینمای حرفه ای از سال 1362 به عنوان عکاس در فیلم آوای غیب آغاز کرد و همکاری خود با شبکه اول سیما به عنوان دستیار کارگردان را از سال 1362 تا 1364 ادامه داد.

احمدرضا احمدی

احمدرضا احمدی شاعر کشورمان 30 اردیبهشت 1319 در کرمان متولد شد.

احمدرضا احمدی شاعر کشورمان در 30 اردیبهشت متولد شد

در سال 1385 احمدی به عنوان شاعر برگزیده، پنجمین دوره اهدای جایزه شعر بیژن جلالی انتخاب شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون مشهد بازی فیلم سینمایی موسیقی شعر چهره های مشهور ایرانی متولد 30 اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!

احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان فراموش‌نشدنی فوتبال کشورمان در نوروز سال ۱۳۹۲ می‌خواست همراه با همسرش برای ملاقات با فرزندش از کشور خارج شود، اما در فرودگاه متوجه شد که ممنوع‌الخروج شده است!

عابدزاده روز ۲۸ فروردین سال ۹۲ البته هنگامی که مشکلش حل شده و به آمریکا رفته بود، در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی ضمن انتقاد شدید از شرایطی که برایش ایجاد شد به خبرنگار ما گفت: واقعا وقتی این چیز‌ها را می‌بینم دلم می‌شکند. با همسرم به فرودگاه رفتیم تا پس از مدت‌ها به ملاقات پسرم برویم، اما آن‌جا بود که فهمیدم ممنوع‌الخروج شده‌ام و در ایام تعطیلات سال نو من از این اداره به آن اداره می‌رفتم تا قضیه حل شود! همان‌جا بود که فهمیدم حسابم را به خاطر یک میلیون تومان توقیف کرده و خودم را هم ممنوع‌الخروج کرده‌اند!

 همچنین به خاطر یک شکایت شخصی حقیقی محکوم به ۵۰ ضربه شلاق هم شده‌ام! آیا واقعا کسی نمی‌داند من برای تیم ملی این مملکت چقدر زحمت کشیده‌ام؟ آیا کسی نمی‌داند برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، احمدرضا عابدزاده چقدر تلاش کرد؟ یعنی واقعا من باید بگویم که با استقلال قهرمان آسیا شده‌ام؟ یادشان نیست که با تیم ملی به جام جهانی صعود کردم و قهرمان بازی‌های آسیایی شدم؟ آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام قهرمانی دارم؟ در تیم ملی قبل از جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان کاری با من کردند که هرگز یادم نمی‌رود؛ ویزا را بهانه کردند تا من را به جام ملت‌ها نبرند. متاسفانه گاهی اوقات ما در زدن زیرآب همدیگر استاد هستیم. واقعا این اتفاقات را که می‌بینم، دلم می‌شکند.

منبع: خبر ورزشی

tags # احمد رضا عابدزاده سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما