Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:56:39 GMT

برپایی نمایشگاه سنگ‌های منطقه اورامانات

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۷۱۴

برپایی نمایشگاه سنگ‌های منطقه اورامانات

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شریفی  رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه گفت:  نمایشگاه گوهر سنگ‌های معدنی وسنگ‌های فلزی بمناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در موزه مردم شناسی پاوه برگزار شده است.

وی بیان کرد :  این نمایشگاه به همت محمد امینی کارشناسی ارشد زمین شناسی باهمکاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه و بمدت یک هفته از تاریخ دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه لغایت ۶خرداد ماه از ساعت ۹صبح الی ۱۹عصر آماده بازدید علاقمندان است 

شریفی رئیس اداره شهرستان پاوه اعلام کرد: تعداد۱۲۰ قطعه گوهر سنگ معدنی وسنگ‌های فلزی از معادن سراسر ایران که توسط جوان خوش ذوق و زمین شناس منطقه آقای امینی جمع آوری گردیده برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




انتهای  پیام /ز

 

۱۲۰ قطعه گوهر سنگ معدنی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ارباب‌نیا با اشاره به اینکه عملیات مرمت پل خاتون از ۱۵ فروردین از سر گرفته شد، گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده ما بین اداره کل میراث فرهنگی استان البرز و پیمانکار مدت زمان اتمام مرمت پل خاتون ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است.

وی مطرح کرد: در صورت بروز عوامل پیش بینی نشده امکان تمدید این زمان وجود دارد. در مراحل مرمت انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که موجب سنگینی پل شده بود، برداشته شد.

به گفته معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود.

کد خبر 6085553

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • واگذاری مجموعه تاریخی ریسباف به شهرداری اصفهان