Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@11:39:36 GMT

مذاکره این ستاره استقلال با سرخ‌پوشان تکذیب شد+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۷۳۹

مذاکره این ستاره استقلال با سرخ‌پوشان تکذیب شد+عکس

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از آن که اخباری غیر رسمی از حضور سیدمهدی رحمتی در تیم فوتبال پدیده شهرخودرو مطرح شد، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو، در گفتگویی گفت: این خبر را اصلا نشنیده‌ام و مذاکره باشگاه پدیده شهرخودرو با سیدمهدی رحمتی را شدیدا تکذیب می‌کنم.

 

 

این در حالی است که برخی از رسانه ها دیروز خبر داده بودند که مقصد بعدی رحمتی مشهد است و او سال بعد برای تیم فوتبال پدیده شهرخودرو بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجیدی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی