Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@00:14:56 GMT

«تِرور ویژن» در تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۸۷۳

به گزارش فارس، کابران اینترنتی با انتشار ویدئویی اعلام کردند، یک «هکر فلسطینی» موفق شده پخش برنامه یک کانال محلی رژیم صهیونیستی را هک کند و گوشه‌ای از جنایات این رژیم را از طریق کانال مذکور پخش کند.

بر اساس گزارش روزنامه مصری «عربی 21»، ویدئوی منتشر شده توسط یک زن اسرائیلی نشان می‌دهد، این هکر ناگهان پخش مسابقه «یورو ویژن» در تل‌آویو را قطع می‌کند و به جای آن صحنه‌هایی از کشتار «صبرا و شتیلا» در اردوگاه آوارگان فلسطینی در لبنان پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنوان ویدئوی منتشر شده توسط این هکر «ترور (تروریسم) ویژن» است که در آن اطلاعاتی درباره تعداد قربانیان این کشتار داده می‌شود.

در تاریخ 16 تا 19 سپتامبر 1982 نظامیان صهیونیست به فرماندهی «آرییل شارون» وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی و نیروهای «فالانژ» لبنان، دست به کشتاری وسیع در اردوگاه‌های «صبرا و شتیلا» زدند؛ این دو اردوگاه در محله‌های فقیر جنوب بیروت قرار داشت و آوارگان فلسطینی را در خود جای داده بود.

بر اساس شهادت «رالف شونمان» نویسنده آمریکایی در مقابل کمیسیون اسلو در دسامبر 1982 ، بین 4000 تا 4500 نفر از 12 تابعیت مختلف از جمله فلسطینی، لبنانی، پاکستانی، بنگلادشی، اردنی، ترک و سودانی در این جنایت کشته شدند.

در ویدئوی دوم منتشر شده، ابتدا صدای آژیرهای خطر پخش می‌شود و ضمن هشدار درباره احتمال حمله موشکی از صهیونیست‌ها می‌خواهد به پناهگاه بروند. در ادامه این ویدئو نشان داده می‌شود که محل پخش مسابقات یورو ویژن هدف حمله موشکی قرار می‌گیرد.

مسابقات یورو ویژن ۲۰۱۹ از ۱۴ تا ۱۸ ماه می در «تل‌آویو» بین نمایندگان موسیقی کشورهای اروپایی برگزار شد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان به وقوع درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه بلاطه واقع در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست اذعان کردند.

منابع میدانی در کرانه باختری نیز از وقوع درگیری میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طوباس خبر دادند.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی روز گذشته در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شد.

روز شنبه نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

کد خبر 6084998

دیگر خبرها

  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه