Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز طلای ۱۸ عیار گرمی ۴۳۳۸۰۰ تومان ارزشگذاری شده و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴۶۹۰۰۰۰ تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۴۸۰۹۰۰۰ تومان، سکه نیم بهار آزادی ۲۶۲۸۰۰۰ تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۶۸۹۰۰۰ تومان و سکه گرمی ۹۹۹۰۰۰ تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (30 اردیبهشت) طلای 18 عیار گرمی ۴۳۳۸۰۰ تومان ارزشگذاری شده است و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴۶۹۰۰۰۰ تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۴۸۰۹۰۰۰ تومان، سکه نیم بهار آزادی ۲۶۲۸۰۰۰ تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۶۸۹۰۰۰ تومان و سکه گرمی ۹۹۹۰۰۰ تومان است در حالی که بازار سکه برای (یکشنبه 29 اردیبهشت) به این صورت بود که سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 4 میلیون و 898 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 820 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 740 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با قیمت یک میلیون و 740 هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون تومان ارزشگذاری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته (29 اردیبهشت) هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۴۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود و ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۷  دلار معامله می‌شد.

 

در بازار آزاد دلار امروز (30 اردیبهشت، 14 هزار و 400 تومان، یورو 16 هزار و 245 تومان، پوند 18 هزار و 522 تومان، درهم 3 هزار و 961 تومان، ین ژاپن 13 هزار و 207 تومان، دلار استرالیا 10 هزار و 42 تومان، دلار کانادا 10 هزار و 819 تومان، لیر ترکیه 2399 تومان مبادله می شود در حالی که قیمت دلار در بازار آزاد (یکشنبه 29 اردیبهشت) ۱۴ هزار و ۵۸۰ تومان بود و سایر قیمت ارزها نیز به این صورت بود که یورو با قیمت 16288 تومان، پوند با قیمت 18608 تومان، درهم 3980 تومان، لیر با قیمت 2407 تومان، یوان چین با قیمت 2108 تومان، دلار کانادا با قیمت 10815 تومان، دلار استرالیا با قیمت 10033 تومان و کرون سوئد با قیت 1560 تومان مبادله می شد. صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را (29 اردیبهشت) ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰  خریداری می‌کردند. یورو نیز در این صرافی ها با قیمت 16 هزار و 400 تومان خریداری می شد و با قیمت 16 هزار و 500 تومان به فروش می رفت.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (30 اردیبهشت) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۳ ارز مانند پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۱۲ واحد پولی دیگر از جمله یورو کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۵۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۴۶۸ ریال و هر یورو نیز با ۲۲۲ ریال کاهش ۴۶ هزار و ۸۵۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۱۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۵۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۸۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۴ ریال، روپیه هند ۶۰۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۸۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۸ هزار و ۳۱۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۰۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۲۶۴ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۴۵۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۱۳ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۹۳۱ ریال، روبل روسیه ۶۴۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۳۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۹۲۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۷ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۴۶۹ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۵ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵۶ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۷۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۹۷۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۲۰۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵۷ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۰۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۰۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۱۰۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۷۹ هزار و ۷۲۲ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان کانون های مساجد مسجد خراسان جنوبي ماه مبارک رمضان جشن روزه اولی ها موزه اردبیل سبک زندگی اسلامی جنوب کرمان قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بیت‌کوین

بیت‌کوین سقوط کرد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۲ درصد از دست داد.

به گزارش ایسنا، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۲ درصد نزول کرد و قیمت کنونی این توکن محبوب ۴.۲۰ درصد بیشتر از هفته قبل است.

دومین توکن محبوب، اتریوم، نسبت به دیروز ۲.۵۱ درصد کاهش یافته و نسبت به هفته گذشته ۰.۱۹ درصد افزایش ثبت کرده است.

به گزارش کریپتوکارنسی، اکنون ارزش بازار بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۱.۳ تریلیون دلار و ۴۲۱.۲۷ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۶۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۲۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۲۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹.۱۷میلیارد دلار است که ۱۱.۷۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۲.۵ میلیارد دلار است که  ۱۰.۴۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۰۶.۸۳میلیارد دلار است که ۸۹.۶۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۱۶ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۹ هزار و  ۷۱۸.۳۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۶۲ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۵۲۶.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۲۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۳۹ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۸۵.۵۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۷.۳۴ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۸۴.۰۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۹۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۳۴ درصد کاهش

۶-  ریپل

قیمت: ۶۱۱۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۹۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۳۱ درصد افزایش

۷- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۹۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۰۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳۱.۲۲ درصد افزایش

۹-  کاردانو

قیمت: ۰.۶۴۳۱دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۲۶ درصد افزایش

۱۰ – آوالانچ

قیمت: ۵۴.۱۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۳.۱۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۶ درصد کاهش

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی رشد نرخ ارز در دولت سیزدهم
  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • جدول مقایسه حداقل حقوق کارگران از سال 1388 تا 1403 و معادل آن به طلا؟+جدول
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • سقوط بیت‌کوین
  • نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • نرخ ارز امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات