Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرمی گفت:  نیاز مسئولان برای بازدید از خانواده های بی بضاعت به مراتب بیشتر از نیاز این خانواده ها به مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز(۳۰اردیبهشت) در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد گفت: برای ریشه کن‌کردن فقر راهکار‌ علمی لازم است ولیکن فقر نه در جامعه ما نه در اعصار مختلف به صفر نخواهد رسید و تاکنون هیچ راهکار علمی برای از بین بردن فقر مطلق ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی‌افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند با حمایت های مادی و‌معنوی خود از خانواده های بی بضاعت ضمن تزکیه خودشان از این عزیزان دلجویی کنند زیرا گفتگو و‌نشستن در جوار محرومان سعادتی است که نصیب مسئولان جمهوری اسلامی می شود. 

 

وی ادامه داد: مدیری که به دیدار محرومین‌ راهی می شود و‌با آنان همنشینی می کند در نوع رفتار، برخورد و‌نحوه تصمیم گیری اش تاثیر خواهد داشت؛ مدیران باید آموزش علمی ببینند که این امر یکی از راهکارهای این مهم است. 

 


اکرمی تصریح کرد: مدیران باید حداقل ماهی یکبار برای دیدار و دلجویی از نیازمندان برنامه داشته باشند زیرا نیاز مسئولان برای بازدید از خانواده های بی بضاعت به مراتب بیشتر از نیاز این خانواده ها به مسئولان است.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان کانون های مساجد مسجد موزه جشن روزه اولی ها مجلس اردبیل خراسان جنوبي جنوب کرمان روزه اولی ها کارگروه تخصصی امور اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم