Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:10:06 GMT

واکنش گوچی پس از قهرمانی در A لیگ استرالیا

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۶۹۷۵

واکنش گوچی پس از قهرمانی در A لیگ استرالیا

مهاجم ایرانی تیم سیدنی استرالیا قهرمانی با این تیم در A لیگ را وصف نشدنی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، در دیدار نهایی برای تعیین قهرمان فصل ۲۰۱۹ لیگ استرالیا دو تیم پرت گلوری و سیدنی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و این ضربات بود که یاران قوچان‌نژاد توانستند حریف خودشان را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گوچی گل قهرمانی سیدنی را زد

رضا قوچان‌نژاد بعد از قهرمانی در لیگ استرالیا گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم. نمی‌توانم حسم را بعد از قهرمانی در لیگ توصیف کنم. من در زمستان به تیم اضافه شدم و بازیکنان استقبال خوبی از من به عمل آوردند. نمی‌دانستم باید انتظار چه چیزی را داشته باشم و قطعاً به زمان نیاز دارم تا بتوانم خودم را به شرایط وفق دهم. در راه این قهرمانی همه تمام تلاش خودشان را به خرج دادند و هر چه در توان داشتیم در بازی‌های خودمان نشان دادیم و با شایستگی عنوان قهرمانی را به دست آوردیم.

او در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: من به بازیکنان تیم اعتماد کامل داشتیم و می‌دانستم حتی اگر بازی به پنالتی کشیده شود، تیم ما توان بردن و قهرمانی را دارد که در نهایت همین هم شد. البته پنالتی خیلی بستگی به شانس دارد و ما نشان دادیم که علاوه بر تیم خوب بودن، شانس هم داریم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس ا ی لیگ استرالیا رضا قوچان نژاد سیدنی فوتبال قهرمانی واکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه‌شب در ال‌کلاسیکوی برگشت، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف همدیگر می‌روند. رئال مادرید در صدر جدول در موقعیت خوبی برای قهرمانی لالیگا قرار دارد. فاصله آنها با بارسلونا در رده دوم ۸ امتیاز است و در صورت پیروزی در ال‌کلاسیکو گام بلندی برای کسب قهرمانی خواهند برداشت.

در سمت دیگر بارسلونا همه جام‌های این فصل را از دست داده و قهرمانی لالیگا تنها شانس آنهاست. ژاوی هرناندز قبلاً در مورد وضعیت بارسا برای رسیدن به رئال خاطرنشان کرده بود که کلید رسیدن بلوگرانا به قهرمانی، بردن رئال در برنابئو است.

کوبارسی هم در این مورد نظری مشابه دارد، او گفت:«ما باید با ۲۰۰ درصد توان پیش برویم و تلاش کنیم تا نتیجه خوبی در ال‌کلاسیکوی یکشنبه بگیریم. ما در شرایط بسیار سختی قرار داریم، اما باید با بردن رئال وضعیت را تغییر دهیم. وقتی بچه بودم آرزوی حضور در این بازی‌ها را با لباس بارسلونا، باشگاه زندگی‌ام، داشتم.

تنها جایی که برای رقابت برای ما باقی مانده لالیگا است و برای همین چاره‌ای جز تلاش کردن برای پیروزی در برنابئو نداریم.»

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا