Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:04:02 GMT

اولین کارگاه «طراحی چهره شهدای همدان» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۰۵۴

اولین کارگاه «طراحی چهره شهدای همدان» برگزار می‌شود

رسول کرمی، مسئول بسیج هنرمندان استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی طراحی چهره شهدای استان ‌به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
وی افزود: این مسابقه به همت بسیج هنرمندان، کانون اسلامی خواهران، مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی و ادار‌هکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با دعوت از تمامی دانشجویان هنر و علاقه‌مندان به طراحی سیاه‌قلم برای شرکت در این برنامه، ابراز کرد: در این کارگاه آموزشی شهدای خاصی انتخاب‌نشده و عکس‌ها از بین همه شهدای استان در نظر گرفته‌ شده است.
کرمی با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در کارگاه آموزشی اعطا می‌شود، ادامه داد: در پایان برنامه عکس‌های طراحی‌شده به خانواده‌های همان شهید تقدیم و به برگزیدگان هدایای نفیسی اعطا خواهد شد.
وی درباره مکان برگزاری برنامه نیز گفت: در وهله نخست پیاده‌راه بوعلی برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده بود که بنا به دلایلی به مکان دیگری جابجا خواهد شد که در روزهای آینده به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسانیم.
مسئول بسیج هنرمندان استان همدان تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت عکس چهره شهدا تا تاریخ ۲ خرداد با شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۷۸۱۴۹ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان کارگاه طراحی کارگاه طراحی پرتره شهدا شهدای همدان نقاشی چهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود