Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهر همسر «تونی بلر» نخست وزیر سابق بریتانیا که حدود یک دهه پیش پس از برگزاری کمپین «توقف جنگ» علیه مداخله نظامی در افغانستان و عراق به دین مبین اسلام مشرف شد از مسلمانان خواست تا حضور گسترده در «جشنواره ادینبورگ فرینج» داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « scotsman»،خواهر همسر «تونی بلر» نخست وزیر سابق بریتانیا که حدود یک دهه پیش پس از برگزاری کمپین «توقف جنگ» علیه مداخله نظامی در افغانستان و عراق به دین مبین اسلام مشرف شد از مسلمانان خواست تا حضور گسترده در «جشنواره ادینبورگ فرینج» داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لارن بوث» از مساجد سراسر بریتانیا خواست تا مسلمانان را برای شرکت در این جشنواره تشویق و ترغیب کنند.

او در این باره گفت: «اگر بتوانید هر روز تعداد زیادی از مسلمانان را ترغیب به شرکت در این جشنواره کنید میتوانید بافت حمعیت شناسی این جشنواره را تغییر دهید.»

این روزنامه نگار مسلمان بریتانیایی ابراز امیداوری کرد که دیدگاه هایش بتواند رویکرد منفی نسبت به فرهنگ های دیگر که در کشور حضور دارند را از بین ببرد.

او از اجرای نمایش خود تحت عنوان «دستیابی به صلح در سرزمین مقدس» در این جشنواره خبر داد.

این نمایش که شرح زندگی «لارن بوث» است نشان می دهد که او چگونه یک فعال حقوق بشر شد و سوار بر کشتی آزاد غزه شد تا وضعیت فلسطینی ها در اردوگاه های رفح را گزارش کند.

جشنواره ادینبورگ فرینج (Edinburgh Festival Fringe) طولانی ترین جشنواره هنری در دنیاست و آگوست هر سال به مدت سه هفته در ادینبورگ، پایتخت اسکاتلند، برگزار می شود.

هر ساله هزاران نفر در صحنه های ادینبورگ حضور می یابند تا نمایش هایی را برای هر سلیقه ای ارائه دهند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان کانون های مساجد مجلس مسجد خراسان جنوبي ماه مبارک رمضان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان جشن روزه اولی ها موزه اسکاتلند بریتانیا مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعداد‌های بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها و ایجاد شور و نشاط بین آنهاست.

قیطاسی استعداد یابی، آموزش و اعزام دانش آموزان به عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها برای آموزش به دانش آموزان و همسالان خود را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی نرجس هم گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست ساخته‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

خانم شیخ محمودی افزود: پخت انواع غذا‌های سنتی، پخت نان محلی و برپایی سیاه چادر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم