Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار الهامی ملی پوش اسبق تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص درخشش ملی پوشانه کاراته ایران در مسابقات لیگ جهانی ترکیه اظهار کرد: کاراته ایران  صاحب عنوان و یکی از پر ستاره‌ترین تیم‌های کاراته در دنیا است. اگر امروز ورزشکاران تیم کاراته ایران موفق به کسب ۶ مدال طلا و در مجموع ۹ مدال طلا و برتز شده اند، حاصل زحمت‌ها  و تلاش‌های آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدوارم روزی برسد که مسئولان برای این رشته ورزشی ارزش قائل شوند  و دست به دست هم دهند تا مشکلات کاراته  به پایان برسد.

الهامی در ادامه در خصوص کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز توسط تیم مردان ایران در مسابقات لیگ جهانی ترکیه گفت:  کسب این نتایج برای همه ما قابل افتخار است و ورزشکارانی که این مدال‌ها را برای کشور به ارمغان آورده اند  باید  تحت حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرند و انتظار می‌رود که مسئولان ورزش هرچه زود‌تر مشکلات این ورزشکاران را در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال در این مسابقات  حل کنند.

ملی پوش سابق تیم کاراته کشورمان در ادامه در خصوص ۳ مدال طلای کسب شده توسط بانوان کشورمان در این مسابقات نیز عنوان کرد: شناخت زیادی از خانم‌های خاکسار و حمیده عباسعلی دارم ومی دانم که آن‌ها سال‌های زیادی است در تیم‌های ملی کار می‌کنند و زیر نظر مربیان زیادی  به تمرینات خود ادامه داده اند. کسب مدال طلا توسط تیم ملی کاتای تیمی بانوان در این مسابقات نیز باعث افتخار است، زیرا کاتای بانوان  در بخش تیمی تا به حال صاحب عنوان نشده بود و این نشان از پیشرفت بانوان کشورمان در این رشته ورزشی است.

الهامی همچنین در خصوص پیشرفت بانوان کاراته کای کشورمان در این رشته ورزشی گفت: از دلایل پیشرفت بانوان در این رشته ورزشی  این است که آن‌ها تمرینات خود را  زیر نظر آقایان دنبال می‌کنند و این خلی خوب است که مربیان تیم‌های ملی با هم هماهنگی لازم را دارند.

الهامی همچنین تصریح کرد: مسئولان  ار کسب این نتایج درخشان باید به خود ببالند، زیرا در این مسابقات ۶۰ کشور شرکت کرده بودند و یک وزرشکار برای رسیدن به مدال در این مسابقات باید ۷ یا ۸ مسابقه انجام بدهد که همین گواه بر سطح سنگین  بودن مسابقات است. در مسابقات جهانی سابقه حضور ۱۰۰ کشور نیز وجود دارد که این نشان دهنده این است که ورزش کاراته از معدود رشته‌هایی است که با این حجم از شرکت کننده‌ها و سرمایه گذاری بالای کشور‌ها همراه است.

ملی پوش سابق کاراته کشورمان همچنین بیان کرد: با توجه به درخشش ملی پوشان در مسابقات جهانی و کسب عناوین مختلف همچنان جای خالی یک خانه کاراته برای این ورزش  پر افتخار به چشم می‌خورد و امیدوارم که مسئولان ورزش کشور  هرچه زود‌تر به فکر احداث یک خانه کاراته برای ملی پوشان کاراته کشورمان باشند، زیرا این کمترین کاری است  که می‌شود در حق این ورزش المپیکی انجام داد. فدراسیون کاراته در ماه‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. فدراسیون نشین‌ها باید روی تیم‌های پایه این ورزش نیز سرمایه گذاری لازم را داشته باشند و از این تیم‌ها غافل نشوند، زیرا تیم‌های پایه آینده این ورزش را خواهند ساخت و می‌توانند این ورزش را تا سال‌ها بیمه کنند. به مسئولان کاراته کشورمان پیشنهاد می دهم از مربیانی برای رده‌های پایه کاراته استفاده کنند که سابقه قهرمانی و کار با تیم‌های پایه را داشته باشند.

تیم کاراته کشورمان موفق شد با کسب ۶ مدال طلا و ۳ مدال برنز به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان دذر کشور ترکیه دست یابد.

بیشتر بخوانید:

قهرمانی کاراته ایران در دومین مرحله لیگ سری آ

عباسعلی طلای لیگ جهانی ترکیه را بر گردن آویخت

کسب ۶ مدال طلا از ۶ فینال!

اظهارات مازیار الهامی در خصوص نتایج تیم کاراته ایران در لیگ جهانی ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خبر ورزشی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد

 به گزارش خبرگازری علم و فناوری آنا، در دومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تپانچه آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی وحید گلخندان با ۵۸۰ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از صعود به فینال باز ماند و در رده دهم ایستاد. سجاد پورحسینی، دیگر نماینده کشورمان ۵۷۴ امتیاز  و جواد فروغی ۵۶۶ امتیاز ثبت کردند.

فردا (یکشنبه)، ۲۶ فروردین ماه و در روز سوم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس رقابت خود را آغاز می کنند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات فدراسیون جهانی
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!
  • ناکامی ملی‌پوشان تپانچه؛ فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد
  • تپانچه بادی زنان سهمیه المپیک را از دست داد
  • پایان رقابت بانوان در تپانچه ۱۰ متر با ناکامی ملی پوشان کشورمان
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • ناکامی سنگنورد قزوینی از کسب مدال در مسابقات جهانی