Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این جلسه دکتر عباس تبار مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران ضمن اشاره به سیاست حل المسائلی این سازمان، اجتماعی شدن دانشگاه‌ها را یکی از راه‌های حل مسائل و معضلات استان و دانشگاه دانست.
دکتر عباس تبار بعد از تشریح شرایط این سازمان اضافه کرد؛ حضور اساتید بسیجی متعهد در کارگروه‌های مختلف استان در حل معضلات علمی استان نیز کار ساز است که بسیج اساتید استان مازندران در انجام هر چه بهتر این مهم گام‌هایی را نیز برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین اعضای شورای معاونت علمی- پژوهشی بر شناسایی اولویت‌های علمی و پژوهشی و مسائل و مشکلات استان و رفع این موانع با اتکا به روحیه انقلابی و حرکت جهادی تأکید داشتند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان مازندران

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد