Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی محمدی اظهار کرد: در سال 97 بیش از 162 هزار و 800 نفر از بیمه شدگان و بیماران سالمند بالای 65 سال از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان بهره مند شده اند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان ابراز کرد: طرح تکریم سالمندان بطور دقیق در کلیه مراکز درمانی استان در حال اجراست و افراد بالای 65 سال بمحض ورود به هر یک از مراکز درمانی  با عنوان تکریم سالمندان بدون نوبت ویزیت شده و تحت معالجه و درمان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدی رشد 10 درصدی مراجعین سالمند را در سال 97 نسبت به سال 96 اعلام کرد و افزود: بیش از 147 هزار و 900 بیمار سالمند در سال 96 از خدمات درمانی سازمان بهره مند شده بودند.

 

وی سالمندان و افراد پیشکسوت را نخبگان و خردمندان خواند و تصریح کرد: اجرای این طرح ، بیانگر منزلت اجتماعی و شخصیت والای انسانی تجربه اندوزان و سالخوردگان است.

 

محمدی در پایان رعایت اخلاق و ادب و نزاکت اجتماعی در کلیه مراکز درمانی توسط کادر درمانی برای سالمندان را سرلوحه امور مدیریت درمان استان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه طبق بررسی آماری از سال 93 لغایت 97 ، درصد رضایتمندی بیماران بستری در دو مراکز درمانی رشد  چشمگیری داشته بطوریکه میانگین رضایت بیماران بستری در سال 93 بیش از 77.37 درصد بود که اینک به 90.06 درصد در سال97 رشد را نشان میدهد که این امر نمایانگر ارائه خدمات مطلوب از لحاظ کمی و کیفی در بیمارستانهاست.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند

کیان دهراب پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت ۲۸ فروردین روز جهانی هموفیلی و آرزوی سلامتی و زندگی توأم با آرامش برای این بیماران اظهار کرد: اداره کل انتقال خون استان اصفهان کاهش آلام بیماران و پشتیبانی از سلامت و درمان بیماران نیازمند به خون را با تأمین خون و فرآورده سالم و کافی مسؤولیت و مأموریت اصلی خود می‌داند و تلاش دارد تا با افزایش کیفیت و کمیت خون و فراورده‌ها به این مهم دست یابد.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان بیش از یک هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی وجود دارد و این بیماران که با مشکل انعقادی خون دست و پنجه نرم می‌کنند به علت نقص ژنتیکی دارای کمبود فاکتورهای انعقادی ۸ و ۹ هستند که این کمبود فاکتور علت اصلی بروز تظاهرات بالینی خونریزی هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۵ واحد فرآورده رسوب کرایو از انتقال خون به مراکز درمانی استان ارسال شده است، ادامه داد: از این تعداد ۶ هزار و ۷۸۷ و معادل ۴۵ درصد در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) اصفهان برای درمان بیماران هموفیلی نوع A (کمبود فاکتور ۸) و سایر فاکتورهای موجود در کرایو (ون ویلیبراند، فیبرینوژن، فاکتور ۹ و …) مصرف شده است.

دهراب پور گفت: همچنین در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۳ هزار و ۶۶۰ واحد FFP (پلاسما) به مراکز درمانی استان ارسال شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۸۴ واحد و معادل ۶ درصد در مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا (ع) اصفهان برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات کمبود فاکتورهای انعقادی استفاده شده است.

کد خبر 6079787

دیگر خبرها

  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی