Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@11:22:51 GMT

حساب مشترک ترامپ و کوشنر مسدود شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۱۸۶

حساب مشترک ترامپ و کوشنر مسدود شد

دویچه بانک از نشان‌دار کردن حساب مشترک «ترامپ و کوشنر» به دلیل انجام عملیات‌های مشکوک و اقدامات مجرمانه، خبر داد.

دویچه بانک با ارسال گزارشی به گروه‌های جرایم مالی فدرال از «نشان دار» شدن حساب مالی مشترک دونالد ترامپ و جرد کوشنر به دلیل اقدامات مشکوک و مجرمانه خبر داد.

نشان دار شدن این حساب توسط نرم افزار دویچه بانک که معمولاً به انجام اقدامات غیرقانونی واکنش نشان می‌دهد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تامی مک فادن» از مقامات سابق و کارشناس پول‌شویی دویچه بانک، در این رابطه می‌گوید: پس از آنکه در مورد حساب مشترک ترامپ و کوشنر حساس شده و این حساب را بررسی کردم از کار اخراج شدم.

این در حالی است که دویچه بانک در واکنش به پرسش نیویورک تایمز در مورد اظهارات مک فادن، اخراج کسی را در رابطه با مسائل تحقیق در خصوص پول‌شویی را رد کرده است.

اقدام دویچه بانک در مورد حساب مالی ترامپ در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر با چالش‌هایی در خصوص اظهارنامه مالیاتی خود و همچنین نقش روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ دست به گریبان است.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به این دلیل طلای دست دوم نخرید !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: خرید طلای دست دوم به دلیل نداشتن کد استاندارد امن نیست و به تولیدکنندگان این صنف نیز آسیب وارد کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: در چند سال گذشته در میان جوانان کشور و حتی دنیا تمایل به سمت خرید بدلیجاتی مانند نقره و حتی استیل بیشتر شده است. اما این خرید سرمایه‌گذاری به حساب نمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه خرید طلا در گذشته به عنوان پشتوانه امن خانواده به حساب می‌آمد خاطر نشان کرد: علاوه بر ارزش و نقدشوندگی بالای طلا، این فلز ارزشمند در دراز مدت ارزش افزوده دارد؛ اما فروش طلای دست دوم تخلف است و باعث آسیب به چرخه تولید طلا شده است.

بذرافشان به مردم توصیه کرد تا از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند و گفت: مردم می‌توانند با توجه به تنوع اجرتی که در صنعت طلا هست، با حداقل اجرت مصنوعات طلای نو با کد استاندارد خریداری کنند. طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست.

وی تاکید کرد: رویکرد مردم باید تغییر کند و مصنوعات نو خریداری کنند؛ با این شیوه بخش تولید که دچار آسیب‌های اقتصادی و مالی شده تقویت می‌شود و امنیت سرمایه‌ مردم نیز حفظ خواهد شد.

کد خبر 840968 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران

دیگر خبرها

  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود + جزئیات
  • فیلم/ چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • جز آرزوی مرگ یکدیگر را در سر نمی‌پروریم
  • تورم انگلیس ماندگار است؟
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید!
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید !
  • آغاز بازگشایی محور مسدود شده خلخال- پونل
  • لوکوموتیورانان آلمان دولت را وادار به عقب نشینی کردند
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است