Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سوپ نخود فرنگی یکی از سوپ‌های سبکی است که برای افطار ماه رمضان بسیار مناسب است. به همین منظور دستورالعمل تهیه این سوپ را در ادامه به شما عزیزان آموزش داده‌ایم با ما همراه باشید.

مواد لازم:

روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری

مرغ بدون استخوان و بدون پوست: ۲۵۰ گرم

نمک: به میزان لازم

پیاز قرمز خرد شده: یک پنجم پیمانه

کرفس خرد شده: یک پیمانه

هویج خرد شده: یک پیمانه

رزماری خرد شده: یک قاشق غذاخوری

آویشن خرد شده: یک قاشق غذاخوری

آب مرغ بدون نمک: چهار پیمانه

آرد: دو قاشق غذاخوری

لوبیا سبز خرد شده: یک پیمانه

فلفل سیاه تازه: نصف قاشق چای خوری

طرز تهیه:

شعله اجاق گاز را روی دمای متوسط قرار دهید و روغن را داخل یک تابه بزرگ (با دیواره بلند) بریزید و در آن بچرخانید تا همه قسمت‌هایش آغشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مرغ‌ها را با یک چهارم قاشق غذاخوری نمک طعم‌دار کنید و آن را درون روغن بیندازید. گاهی آن‌ها را تکان دهید و پنج دقیقه فرصت بدهید تا خوب بپزد و به رنگ طلایی درآید.

سپس مرغ‌ها را از ظرف خارج کنید.

پیاز، کرفس، هویج، لوبیا سبز، رزماری و آویشن را درون تابه بریزید تا برای هفت دقیقه با هم بپزد و سبزیجات ترد شود. سپس چهار فنجان آب مرغ اضافه کنید و شعله را کاهش دهید و بگذارید هشت دقیقه در آن حالت بماند.

در یک کاسه، یک فنجان از آب مرغ را با آرد مخلوط کنید و آن را با همزن هم بزنید سپس به آرامی مخلوط را به تابه اصلی اضافه کنید و پیوسته هم بزنید. مرغ را هم بیفزایید. اجازه دهید همه آن‌ها پنج دقیقه بپزد.

منبع: خراسان نیوز

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس جهاد کشاورزی ساوجبلاغ گفت: امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت کشت بهاره در این شهرستان هستیم.

میرزایی افزود: بیش از ۶ هزار هکتار امسال زیر کشت بهاره می روند که انواع صیفی جات ، خیار ، گوجه فرنگی ، پیاز ، بادمجان ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی و سبزیجات کشت می شود.

دیگر خبرها

  • ۱۲ منبع پروتئین گیاهی
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)