Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی نسبت به احتمال حضورش روی نیمکت یوونتوس واکنش نشان داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش با وجود قطعی بودن نایب‌قهرمانی‌شان در سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌وهفتم این رقابت‌ها بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و با نتیجه 4 بر یک میهمان خود، اینتر را رد هم کوبیدند، پس از این بازی در خصوص شایعه رفتنش به یوونتوس اظهار داشت: کناره‌گیری از سمت نیز بخشی از حرفه مربیگری است اما نگران نباشید من هنوز دو سال دیگر با ناپولی قرارداد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با این باشگاه گره خورده‌ام و دوست دارم برای دو سال دیگر در این تیم بمانم. از بودن در ناپولی هم خوشحال هستم.

گزینه دلخواه کریستیانو رونالدو برای جانشینی آلگری در یوونتوس

سرمربی ایتالیایی ناپولی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: این بازی تنها بازی‌ای نبود که نشان دادیم در میانه میدان کیفیت بالایی داریم، بلکه ما در نیم‌فصل اول بازی سطح بالایی از خود ارائه کردیم و تا حدودی در نیم‌فصل دوم هم خوب کار کردیم. وقتی انگیزه‌ای برای چنین بازی‌هایی ندارید - اشاره به مسجل بودن نایب‌قهرمانی تیمش - آماده کردن تیم کار آسانی نیست، اما بازیکنان ما حرفه‌ای بودند و بازی فوق‌العاده‌ای مقابل اینتر به نمایش گذاشتند.

کارلتو در خصوص هدف تیمش برای فصل آینده نیز گفت: فصل آینده سعی می‌کنیم تا جای ممکن پیشرفت کنیم. باید بازی‌های هجومی‌تری از خود ارائه دهیم و عملکردی که مقابل اینتر به نمایش گذاشتیم را تکرار کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلو آنچلوتی سری آ ناپولی یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سری آ ناپولی یوونتوس کارلو آنچلوتی سری آ ناپولی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس

بیانکونری، فتح‌ اسکودتو را به رقیب دیرینه‌اش تبریک گفت

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

در پی این اتفاق، باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی X، قهرمانی اینتر را به اعضای این تیم تبریک گفت. یوونتوس رقیب دیرینه اینتر در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید و کری‌خوانی سنگینی بین هواداران دو تیم وجود دارد. حساسیت تقابل‌های دو به تیم به حدی است که جدال آن‌ها به دربی ایتالیا شهرت پیدا کرده‌است.

به اینتر بابت فتح اسکودتو تبریک می‌گوییم

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • ساعت دقیق بازی میلان و اینتر امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات