Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری حسین انتظامی (رئیس کارگروه کاغذ) ظهر دیروز در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتظامی در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازنگری و بازتعریف وظایف معاونت مطبوعاتی درباره کاغذ، گفت: بحث مربوط به تایید ثبت سفارش‌ها و توزیع و نظارت بر آن برای کاغذ مطبوعات و نشریات، برعهده معاونت مربوطه است و کارگروه کاغذ هم هماهنگ‌کنننده کلیه دستگاه‌هایی است که در واردات و توزیع کاغذ حضور دارند و این دستگاه‌ها در کارگروه هماهنگ‌های کلی را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به سوالی دیگر درباره فروش کاغذ در بازار آزاد، گفت: نظارت بر توزیع کاغذ، از ابتدای تصویب این کارگروه جزو وظایفش بوده است؛ اتفاقا یکی از جلسات امروز و هفته قبل هم تنظیم سازوکار این کار است که در نهایت مصوب شد کمیته سه‌جانبه‌ای متشکل از دبیرخانه کارگروه، سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف‌کننده از این هفته کار بررسی تخلفات احتمالی را آغاز کند.

کاغذ وارد بازار سیاه نشود

رئیس کارگروه کاغذ تاکید کرد: نخست بررسی اینکه کاغذی که با ارز دولتی وارد شده به دست مصرف‌کننده برسد و دوم اینکه این کاغذ وارد بازار سیاه نشود و واقعا به مصرف‌کننده تعلق یابد دو وجهی است که در کمیته سه‌جانبه رسیدگی خواهد شد.

انتظامی خاطرنشان کرد: کارگروه ساماندهی کاغذ از ابتدا فقط ماموریت تنظیم بازار کاغذ را داشت و بعدا زینک را هم به این کارگروه سپردند چون زینک هم کالای مکمل چاپ است. امروز هم بخشی از جلسه کارگروه به مسائل زینک گذشت و قرار است توسط معاونت‌های تخصصی توزیع شود.

انتظامی پیش‌بینی کرد با تشکیل این کمیته سه‌جانبه بخش قابل توجهی از نگرانی‌ها مبنی بر واردات کاغذ با ارز دولتی و توزیع آن به قیمت آزاد در بازار به دلیل نبود نظارت کافی، مرتفع شود.

او همچنین در پاسخ به سوال درباره تخلف یکی از واردکنندگان زینک در توزیع محموله وارداتی پیش از قیمت‌گذاری، گفت: این مساله تخلفی است که در کمیته سه‌جانبه و توسط سازمان تعزیرات بررسی می‌شود.

شفافیت  لیست اعطای کاغذ با ارز دولتی 

رئیس کارگروه کاغذ همچنین با اشاره به اینکه امروز چهاردهمین جلسه کارگروه بود که هر دو هفته یک بار جلسه برگزار کرده و مصوباتش روی سایت وزارتخانه منتشر می‌شود، گفت: کار اصلی کارگروه ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌هایی است که در امر واردات و توزیع کاغذ ذی‌نقش هستند.

انتظامی تصریح کرد: این کارگروه بر اساس مصوبه مرداد ماه ستاد تنظیم بازار تشکیل شده و در این جلسات هماهنگی بین دستگاه‌ها دنبال می‌شود. همچنین کارگروه مسئولیت نظارت بر واردات کاغذ را هم به عهده دارد.

او همچنین در پاسخ به سواای مبنی بر میزان دریافت کاغذ ارز دولتی مطبوعات و جلوگیری از احتمال احتکار توسط برخی از این نشریات، گفت: تدابیری است که در معاونت‌های تخصصی اعمال می‌شود و بر اساس استانداردها و شاخص‌ها توزیع در راستای شفافیت این لیست اعطای کاغذ با ارز دولتی مننتشر خواهد شد./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران از اجرایی شدن محرومیت تعلیقی سیدحسین حسینی خبر داد.

در این حکم آمده است:

در خصوص گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به‌لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی درخصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود