Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:50:35 GMT

9 واحد صنعتی در اردستان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۳۸۵

9 واحد صنعتی در اردستان راه اندازی می شود

کاشان - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: 9 واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال 950 نفر تا پایان سال جاری در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

محمدرضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد شغل به صورت مستقیم ایجاد می شود اما مجموع ظرفیت اشتغال پیش بینی شده برای این واحدهای تولیدی جدید نزدیک به یکهزار و 800 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این 9 واحد تولیدی در حال تکمیل، بالای 60 درصد است که با بهره برداری از آنها امید می رود بخش زیادی از مشکل اشتغال منطقه برطرف شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با اشاره به آغازچرخه تولید چهار واحد با ظرفیت ایجاد 52 فرصت شغلی اضافه کرد: چهار واحد نیز (هر یک با اشتغال نزدیک 250 نفر) همزمان با دهه مبارک فجر 98 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: آسان کردن روند اداری برای سرمایه گذار، درک دوسویه بین سرمایه گذار و دستگاه های اجرایی، تصویب قانون های راهگشا در بخش تولید، ایجاد مرکز های فراوری و تقویت فرهنگ کار بین جوانان می تواند راهگشای رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.
باقری یادآور شد: 66 واحد صنعتی هم اکنون در شهرستان اردستان وجود دارد که از این میان 40 واحد با ظرفیت اشتغال یکهزار و 500 نفر مشغول به کار هستند.
وی در ادامه نیز به فعالیت های معدنی اردستان اشاره کرد و گفت: 75 پروانه بهره برداری تا کنون در این زمینه صادر شده که اکنون تنها 30 معدن با ظرفیت اشتغال 500 نفر در شهرستان فعالیت دارند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت اشتغال اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم

محمدعلی چراغیان سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

رشد۱۷۷ درصدی سرمایه گذاری‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری

چراغیان اضافه کرد: نخ ابریشم خالص از الیاف‌های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه‌ها و نساجی‌های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می‌شود.

وی افزود: در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می‌شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی