Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@17:46:12 GMT

لاریجانی: روند افزایش حقوق‌ها را پیگیری می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۴۳۲

ساعت24 -نماینده محلات تاکید کرد که باید قانون درباره افزایش حقوق‌ها اعمال شود تا نگرانی در مردم ایجاد نکند.

 حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در تذکری اظهار کرد: افزایش حقوق‌ها به نحوی بوده که حقوق بگیران دچار اضطراب شدند. برخی احکام صادر شد اما بعد حقوق‌ها کاهش پیدا کرد. مثلاً مستخدمی در وهله اول ۶۰۰ تومان هزار تومان افزایش حقوق داشت ولی بعد حقوق او را ۴۰۰ هزار تومان اضافه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پاره‌ای موارد حقوق فروردین افزایش یافته و حقوق اردیبهشت کاهش یافت. لازم است رئیس مجلس دستور دهد که قانون در مورد افزایش حقوق‌ها اعمال شود که باعث نگرانی در مردم نشود.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: در این باره کمیسیون برنامه و بودجه جلسه گذاشته و رسیدگی می‌کند قرار است نتیجه را به ما بدهند. ما پیگیری می‌کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه ارائه عملکرد سال گذشته جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و همچنین بیان ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه سال ۱۴۰۳ دو دستور کار جلسه امروز بود گفت: سال گذشته در این شورا ۶۸ مصوبه به تصویب حاضران در جلسه رسید که تا پایان سال ۶۳ مصوبه اجرایی شد.

وی افزود: مهمترین مصوباتی که در سال گذشته در این شورا به تصویب رسیده توزیع اعتبارات در بخش هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و همچنین در بخش مسکن، الحاق اراضی در طرح ملی بود.

شاکرآرانی در خصوص ظرفیت‌های مصوب شده در قانون بودجه ۱۴۰۳ گفت: در این بودجه ۱۶ تبصره به تصویب مجلس رسیده که در این جلسه ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد که به واسطه آن دستگاه‌های استان وظیفه دارند از این ظرفیت‌ها برای کسب درآمد استفاده کنند تشریح شد.

استفاده از حقوق دولتی معادن، انتشار اوراق برای توسعه حمل و نقل عمومی، درآمد‌های اختصاصی بهزیستی و آموزش و پرورش و طرح‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی از جمله۱۶ تبصره‌ای بود که در این جلسه در مورد آنها صحبت شد.

همچنین در این جلسه استاندار قم با انتقاد از افزایش ۱۴۸ درصدی مالیات در قم در مقایسه با میانگین افزایش مالیات کشور که ۷۵ درصد گفت این رقم قابل قبول نیست.

احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش نمایندگان مردم قم برای کاهش این رقم گفت و افزود: توانستیم عدد و رقم درامد استان را از ۱۱ همت به ۷ همت برسانیم، اما باز هم این رقم از نظر ما زیاد است که در جلسه آتی مجلس تلاش میکنیم در امد مالیاتی را باز هم کاهش دهیم.

شاکر آرانی نیز در این خصوص گفت: در بررسی لایحه بودجه درآمد‌های استان‌ها در این لایحه درج شده است که متاسفانه در این بخش درآمد استان‌ها را عدد بسیار بالایی پیش‌بینی کرده بودند که با پیگیری‌های استانداری و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی توانستند این عدد و رقم را کاهش دهند که در برآورد اولیه حدود ۱۱ همت به عنوان درآمد‌های مالیاتی استان در نظر گرفته شده بود که در مرحله بررسی مجدد این عدد به ۷ همت رسید.

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است