Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده شاهزاده "ویلیام" نوه ملکه بریتانیا در باغچه خانوادگی آماده شده برای نمایشگاه گل "چلسی" در لندن / آسوشیتدپرس انتظار 20 ساعته رانندگان ونزوئلایی در صف‌های طولانی برای پر کردن باک خودروهایشان با بنزین/ شهر "کابیماس" ونزوئلا/ آسوشیتدپرس مسابقه حرکت دادن سکه از پیشانی به دهان/ شهر "مانیل" فیلیپین/ خبرگزاری فرانسه مرد هندو پس از رای دادن در مرحله هفتم و پایانی انتخابات سراسری هندوستان در یک حوزه رای‌گیری در ایالت واراناسی/ آسوشیتدپرس مراسم پیشاهنگی اعضای تازه وارد حزب کمونیست روسیه/ مسکو/ EPA میز افطاری خانواده‌های غزه‌ای در کنار خانه‌های ویران شده در اثر حملات هوایی اخیر اسراییل/ خبرگزاری فرانسه جشنواره آتش در شهر "لیدا" بلاروس/ ایتارتاس جشنواره سنتی "تتو" در توکیو ژاپن/ EPA مرکز توزیع نان مجانی به مناسبت ماه رمضان در شهر صنعا یمن/ EPA متبرک شدن یک سگ با مجسمه بودا در جریان جشنواره آیینی " وِساک" در معبدی در سنگاپور/EPA مزرعه نمک در جنوب ویتنام/ خبرگزاری فرانسه جشنواره دوچرخه سواری در شهر مسکو روسیه/ رویترز مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از جشن تولد بودا تا تبادل زندانیان در سوریه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ‌موزه باغچه‌جوق ماکو؛ پذیرای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، باغچه‌جوق نام روستایی در هفت کیلومتری غرب شهر ماکو است.

 کاخ موزه باغچه جوق در این روستا و در دامنه یک کوه قرار دارد و نامش برگرفته از این منطقه است.

 

ساخت کاخ موزه باغچه جوق هم‌زمان با دوره قاجار در زمان تیمور پاشاخان آغاز شد و پس از ۳۰ سال در زمان اقبال‌السلطنه به اتمام رسید.

این کاخ و موزه در گذشته مقر حکومت سردار ماکو بوده و به کاخ سردار هم معروف است.

ساخت بنا در زمان پاشاخان آغاز و در دوره اقبال‌السلطنه ماکویی به پایان رسیده‌است و به مدت ۳۰ سال تزیینات داخلی سالن‌های هفت‌گانه آن انجام پذیرفته‌است.

دیگر خبرها

  • «کودک‌شو» نوروزی از امروز می‌آید/ رقابت هنرمندان دیدنی شد
  • سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 
  • کاخ‌موزه باغچه‌جوق ماکو؛ پذیرای مسافران نوروزی
  • دیدنی های امروز؛ از رژه روز سن پاتریک تا افطاری های رمضانی
  • دیدنی های امروز؛ از جشنواره بهاره مسکو تا جشنواره زنان آتشین در اسپانیا
  • قدردانی از اعضای جدید خانواده فونیکس NEV
  • آسوشیتدپرس: مذاکرات آتش‌بس غزه از سر گرفته می‌شود
  • حضور ۵ پویانمایی کانون در اسپانیا/ «در سایه سرو» راهی فرانسه شد
  • دیدنی های امروز؛ از انتخابات روسیه تا سفره های افطاری
  • دیدنی های امروز؛ از رمضان در کشورهای مختلف تا جمعیت عظیم تماشاگران مسابقات اسب دوانی