Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:45:00 GMT

جزئیات قرارداد هادی رضوی با یک خبرگزاری

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۵۳۴

جزئیات قرارداد هادی رضوی با یک خبرگزاری

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رضوی در دفاع از خود گفت: من سیاسی نیستم و منش و متن سیاسی بنده با کسی که به او منتسب هستم متفاوت است جریان سیاسی بنده نیز متفاوت است.
وی از رسانه‌ها خواست تا تقوای کاری داشته باشند.

رضوی در رابطه با قرارداد با یکی از خبرگزاری‌ها هم توضیح داد: ۲۵۰ میلیون تومان قرارداد بنده با خبرگزاری فارس بود که به صورت ماهانه تبلیغاتی در رده باکس در صفحه اول برای بانک سرمایه منظور شود تبلیغاتی در خود خبرگزاری و همچنین صفحه اول گذاشته می‌شد که هر کدام قیمت خودش را داشت بنده بودم و سیدنظام موسوی بود بلکه یک قرارداد کاملاً مشخص و واضح منعقد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماده ۱۸۶ چیست من از قوانین پولی و بانکی کشور می‌خوانم و برای بالا بردن سواد علمی آقای قهرمانی صحبت می‌کنم. من می‌خواهم مستند صحبت کنم.

رضوی خطاب به نماینده دادستان گفت: چرا زمانی که در مورد فساد رفیق قدیمی تان آقای علی محمدی صحبت می‌کنم به هم می‌ریزید، شاید یک درصد حرف من درست باشد.

وی افزود: آقای قهرمانی اول گفتند که ماده ۱۸۶ را در جریان اخذ تسهیلات نگرفتیم. صراحتاً از مظهر خدا عذرخواهی کنید.

رضوی با بیان اینکه امروز اسناد عجیبی ارائه می‌دهم، گفت: آقای قهرمانی گفتند که با چک و سفته تسهیلات گرفتم سپس اعلام کردند که سقف بانک مرکزی هم هایت نشده است.

وی افزود: ماده ۱۸۶ را گرفتیم و استاد آن موجود است. تاریخ اخذ تسهیلات بین سال‌های ۹۰ تا ۹۳ بوده است و ۹۳ صراحتاً بانک اعلام کرده که ۶۰ میلیارد تسهیلات اخذ شده است، آقای قهرمانی منکر بود چون اسناد آن از پرونده بیرون کشیده شده است.

کد خبر 4621460 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدهادی رضوی بانک سرمایه پرونده قضایی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی

به تازگی تصویری در فضای مجازی از ظاهر جدید مازیار لرستانی منتشر شده که گفته می‌شود به پشت صحنه فیلم جدید منوچهر هادی، کارگردان پرحاشیه این روزها تعلق دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • (تصویر) ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • عکس| ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید