Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:59:23 GMT

تولید انرژی از فاضلاب های صنعتی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۵۵۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

کد خبر 4621430.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: انرژی آب و فاضلاب شهری محیط زیست خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست

محسن رستمی مدیر کل صمت استان قزوین در هنگام بازدید معاون وزیر از واحد صنعتی آسان پک گفت: استان قزوین با داشتن ۳۷۴۰ واحد صنعتی با ۳۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۱۵۳ هزار نفر را مهیا کرده است. 

وی افزود: ۱۱۰ واحد صنعتی استان دانش بنیان هستند و پروانه بهره برداری گرفته اند و ۱۷۰ واحد پروانه طرح توسعه دارند و پویا هستند. 

رستمی بیان کرد: قزوین قطب تولید شوینده‌ها و قطعات خودرو است و در صنایع کانی غیر فلزی هم شاخص هستیم و ۵۰۰ واحد کانی غیر فلزی فعال است که در آنها ۲۹ هزار شغل ایجاد کرده و ارزش افزوده مواد معدنی استان را بالا برده اند. 

مدیرکل صمت استان قزوین عنوان کرد: تولید ۷۲ میلیون مترمربع ظرفیت تولید کاشی و سرامیک و دو میلیون تن مواد شوینده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن شیشه جایگاه استان را ارتقا بخشیده است. 

وی یادآورشد: در سال قبل ۵۷۴ میلیون دلار صادرات از استان داشتیم و یک واحد فقط ۱۰۰ میلیون دلار صادرات داشته که در استان ثبت نشده و خارج از قزوین بوده است. 

رستمی اظهارداشت: در استان قزوین ۲ هزار فقره جواز تاسیس صنعتی صادر شده که در آنها بیش از ۱۷۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد که با بهره برداری از آنها برای ۸۳ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد. 

وی افزود: در استان ۸۰ طرح بزرگ صنعتی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری داریم که این واحد‌ها بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهند داشت و ۱۶ هزار شغل ایجاد خواهد شد. 

وی گفت: آسان پک یکی از واحد‌های صنایع بسته بندی شاخص استان است که با اجرای طرح‌های توسعه می‌تواند اشتغال بیشتری در استان ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • تقویت دیپلماسی اقتصادی مازندران با کشور‌های همسایه
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار