Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@21:29:52 GMT

توضیحات «لاریجانی» درباره پیگیری افزایش حقوق کارمندان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۷۰۸

توضیحات «لاریجانی» درباره پیگیری افزایش حقوق کارمندان

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 30 اردیبهشت) قوه مقننه در تذکر شفاهی اظهار داشت: در بحث افزایش حقوق‌ها به نحوی عمل شد که حقوق‌بگیران دچار اضطراب شدند زیرا بحث افزایش در برخی احکام حقوقی اعمال شد ولی بعد از آن تقلیل پیدا کرد؛ مثلا برای یک مستخدم مدرسه در ابتدا 600 هزار تومان افزایش در نظر گرفته شد ولی بعد از آن به 400 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پاره‌ای از مواقع حقوق فروردین برخی افراد افزایش داشته ولی در اردیبهشت آن را کاهش دادند، افزود: قانون باید در بحث افزایش حقوق‌ها به صورت کامل اعمال شود تا برای مردم نگرانی ایجاد نشود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم محلات اظهار داشت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات برای بررسی این موضوع جلساتی را برگزار کرده  و باید نتیجه بررسی‌ها را به ما ارائه دهد که  بتوانیم آن را پیگیری کنیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: افزایش حقوق رییس مجلس علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی