Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:21:32 GMT

الوفاق: آل‌خلیفه مشروعیت میزبانی معامله قرن را ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۷۲۳

الوفاق: آل‌خلیفه مشروعیت میزبانی معامله قرن را ندارد

جریان ملی- اسلامی الوفاق در بحرین با تأکید بر این‌که معامله فروش قدس و فلسطین خیانتی بزرگ است، متذکر شد که تلاش منامه برای میزبانی این معامله، خروج از تمامی آرمان‌های ملی، اسلامی و انسانی تلقی می‌شود. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، جریان ملی- اسلامی الوفاق در بحرین اعلام کرد، معامله فروش قدس و فلسطین خیانتی بزرگ است و تلاش رژیم حاکم بر بحرین برای میزبانی از این معامله، خروج از تمام آرمان‌های ملی، اسلامی و انسانی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوفاق بر مخالفت ملت بحرین با تبدیل شدن این کشور به ایستگاهی برای امضای نسخه جدیدی از «معاهده بالفور» تحت عناوین، تأکید و خاطرنشان کرد که نظام بحرین از کوچک‌ترین مشروعیتی برای اقدام به نام بحرین، و موافقت با میزبانی این پروژه فاجعه‌بار برخوردار نیست.

الوفاق در ادامه از تمام ملت‌ها و حکومت‌های آزاده، امت مسلمان، احزاب، جمعیت‌ها و تمام افراد خواست تا برای مخالفت با این اقدام خطیر، توقف آن و مواخذه اقدام کنندگان و حامیان آن حرکتی ضروری و جدی کنند.

در ژوئیه 2016 دستگاه قضایی بحرین جمعیت الوفاق بحرین، که بزرگترین فراکسیون پارلمانی قبل از استعفای نمایندگانش از پارلمان محسوب می‌شد، منحل کرد. نمایندگان این فراکسیون در فوریه 2011 استعفا کردند.

طبق این گزارش، یک مقام ارشد دولت آمریکا روز گذشته به شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» خبر داد که کاخ سفید بعداز ظهر دوشنبه بخش نخست طرح صلح خاورمیانه را که طی آن مقامات طی نشستی خواستار تشویق به سرمایه گذاری در کرانه‌باختری، غزه و منطقه خواهند شد را اعلام می‌کند.

بحرین میزبان اولین نشست مربوط به معامله قرن خواهد بود

قرار است این نشست در روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) در پایتخت بحرین برگزار شود و طی آن وزیران اقتصاد به همراه سران شرکت‌های تجاری منطقه‌ای و بین‌المللی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90,1115,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل اخبار "بحرین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اخبار بحرین اسرائیل اخبار بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: اشخاصی که زمین‌های بزرگ را به شکل غیرقانونی تفکیک می‌کنند و همچنین افرادی که این زمین های تفکیک شده را خریداری می‌کنند، هر دو مرتکب عمل خلاف قانون می‌شوند؛ با این تفاوت که نفر اول سودش را می‌برد و گرفتاری‌هایش را برای خریداران دست دوم به بعد باقی می‌گذارد.

وی گفت: ضرورت دارد شهروندان قبل از خرید هر قطعه زمین در هر منطقه از شهر، به شهرداری و اداره راه‌وشهرسازی مراجعه کرده و از وضعیت زمین مورد نظر (نوع کاربری آن، نداشتن معارض، دارا بودن سند صحیح و ...) اطمینان حاصل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: در موارد بسیاری مشاهده می‌شود که سوداگران از بی‌اطلاعی مردم سوءاستفاده کرده و زمین‌هایی که کاربری‌های غیرمسکونی (بخصوص باغ) دارند را تفکیک غیرمجاز کرده و با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند و خریداران ناآگاه اینگونه زمین‌ها تازه در هنگام گرفتن سند رسمی، اخذ پروانه ساخت یا معامله ساختمان است که متوجه می‌شوند چه گرفتاری بزرگی برایشان پیش آمده و بابت قطع درختان و تفکیک غیرمجاز باید چه جریمه‌های سنگینی بپردازند.

تجملیان تأکید کرد: همچنین از شهردار درخواست می‌شود طی جلساتی با مدیران محترم دادگستری، مقرر شود که دفاتر اسناد رسمی مکلف باشند از این به بعد در هنگام انواع معاملات (اعم از خرید و فروش، قولنامه، واگذاری وکالتی، صلح و ...) خریداران را به طور شفاف پیرامون عواقب و مسئولیت‌های ایشان در مورد حق و حقوق شهر و شهرداری مطلع ساخته و آنان را به طور دقیق توجیه نمایند.

 

دیگر خبرها

  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند