Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، استاندار هرمزگان با صدور احکام جداگانه‌ای مصطفی برزگر را به سمت مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری هرمزگان و عبدالرضا محمدی مزرعه را به سمت معاون اداری اداره کل امور اداری و مالی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

 

مصطفی برزگر پیش از این کارشناس دفتر سیاسی استانداری هرمزگان بود و سابقه معاونت فرمانداری قشم را نیز در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا محمدی مزرعه نیز کارشناس دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی قشم معاون برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه