Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: نتیجه اتفاقات کنونی کشتی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص خواهد شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا حیدری در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره کناره‌گیری‌اش از انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: من با رویکردی جلو آمدم و فکر کردم که می‌توانم کمکی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تجربیاتی که داشتم و کاستی‌هایی که بود راهکارهایی داشتم و احساس کردم می‌توانم کاری انجام دادم. با توجه به نیروهایی که بود فکر می‌کردم می‌توان سیستم را ارتقا داد و شرافتمندانه جلو برویم و در کنار کشتی باشیم ولی وقتی آمدم دیدم گروه‌بندی و دسته‌بندی‌هایی شده که البته طبیعی بود.

پیشکسوت کشتی کشورمان افزود: رفته رفته دیدم که یک بازی از قبل برنامه‌ریزی شده و قرار است اتفاقاتی بیفتد. به همین واسطه همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده و انتخابات آزاد نخواهد بود.  با شعار اینکه قبلا این گروه وابسته به یک گروه دیگری بودند و به خاطر اینکه عدالت را برقرار می‌کنیم افراد را برمی‌دارند، ولی برای جایگزینی آنها باید افرادی بدون گرایش به فرد خاصی می‌آمدند.

 حیدری عنوان کرد: دقیقا می‌دانستیم عین 10 نفری که عوض می‌شوند قرار است برای گروه دیگری کار کنند. توقعم بیشتر از اینها بود. به نظرم کشتی به لحاظ اداری احتیاجی به مدیرانی در سطح سخنگوی مجلس ندارد و خود کشتی افرادی با کفایت دارد.  احساس من این است که افرادی که آمدند حاجتی دارند و من نمی‌توانستم با شرافت آنجا کار کنم. با توجه به نفاقی که بین همه افتاده بود، همه دوستی‌هایمان به هم می‌خورد. هر گروهی بخواهد کار کند از روز اول مشکل خواهد داشت و با این بی‌تدبیری‌ها و دستی که در انتخابات برده‌اند به نظر من این بازی برد ندارد.

وی درباره این موضوع که این گروه با  وزارت ورزش هماهنگ هست، گفت: نمی‌دانم وزارت ورزش در چه سطحی این کار را رصد می‌کند، اگر متوجه نمی‌شوند ایراد است و اگر هم متوجه می‌شوند که مقصر هستند و  باید تنبیه شوند چون با این کارها تیشه به ریشه کشتی می‌زنند. رسول خادم چند ماه پیش استعفا داد و می‌توانستند ظرف 15-20 روز انتخابات را برگزار کنند. الان تمام تغییرات را در سایه اینکه صلاحیت کاندیدا تایید شود انجام می‌دهند. در صورتی که صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری 15 روزه می‌آید، مگر می‌خواهیم رئیس امنیت ملی را مشخص کنیم؟ اینها زمان می‌خرند که تغییرات ایجاد کنند. در صورتی که من فکر می‌کنم بعد از این تغییرات هر کسی انتخاب شود نمی‌تواند کار کند. باید ارزش افزوده‌ای ایجاد می‌کردیم که همه بهره‌مند شوند نه اینکه 4 نفر بهره‌مند شوند و بقیه ضرر کنند. من به عنوان اعتراض می‌گویم که باید این سازوکار جمع شود و یک گروه بی‌طرف بیاید. در آن صورت ما می‌خواهیم کنار کشتی باشیم ولی با این شرایط حکم اخلاق می‌گوید که من نباشم و تحریم کنم. قطعا از این کار خروجی در نمی‌آید و فقط یک صندلی فدراسیون در می‌آید و افتخاری ندارد.

حیدری درباره اینکه این گروه دنبال چه کسی هستند، گفت: واضح است، یک نفر بالاخره انتخاب می‌شود ولی باید اجازه دهند دو نفر کشتی بگیرند و آن کسی که مغلوب می‌شود قطعا برای نفره برنده دعا می‌کند. بگذارید انتخابات آزاد باشد و آن کسی که شکست می‌خورد به باختش تن دهد ولی با این بازی‌ها بازنده به باخت تن نمی‌دهد. باید یک بازنگری شود. روز المپیک مشخص می‌شود چه اتفاقاتی امروز افتاده است. 

پیشکسوت کشتی کشورمان درباره تغییر نفراتی که پیش از این با خادم کار کرده‌اند، تصریح کرد: آقای خادم ارتباط نزدیکی با این نفرات داشته و باید عوض شوند، درست است، ولی وقتی آنها را برمی‌دارند و یک گروه دیگر را نزدیک یک نفر دیگر سر کار می‌گذارند چه تفاوتی می‌کند؟ 

وی درباره اینکه بعد از کناره‌گیری از انتخابات با گروه یا فردی رایزنی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: من رایزنی نکردم فقط می‌خواستم خدمت کنم. اینکه بخواهم خیلی زور بزنم و شکایت کنم احتمالا حاجت‌های دیگری دارم. فکر نمی‌کنم این صندلی چیزی داشته باشد و فقط باید برای خدمت بیاییم. باید با دیگر کاندیداها هم صحبت شود چون همین انتقادات را نسبت به این شرایط دارند. این تضادها باعث می‌شود که شکاف ایجاد شود و هرکسی روی صندلی ریاست فدراسیون بنشیند مشکل خواهد داشت.

علیرضا حیدری از حضور در انتخابات فدراسیون کشتی انصراف داد

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S27,3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ژاپن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در بیشکک برگزار می‌شود، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا 23 تا 28 فروردین ماه در قرقیزستان برگزار خواهد شد. پیکاری که به نظر تحت‌الشعاع رقابت‌های گزینشی قاره‌ای خواهد بود که 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در همین کشور به انجام خواهد رسید.

بنابراین اولویت‌ تیم‌های آسیایی کسب سهمیه است و نفر اصلی خود را در اوزانی که در مسابقات جهانی بلگراد کسب سهمیه نکردند، به گزینشی آسیایی اعزام می‌کنند.

بعد از برگزاری مسابقات انتخابی کشور ژاپن، 20 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار این کشور که قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا کشتی بگیرند، از سوی فدراسیون کشتی این کشور به این شرح معرفی شد:

کشتی آزاد

57 کیلوگرم: یومی‌یا

61 کیلوگرم: تانابه

65 کیلوگرم: اونو

70 کیلوگرم: آاویاگی

74 کیلوگرم: تاکاهاشی

79 کیلوگرم: کامیا

86 کیلوگرم: شیرای

92 کیلوگرم: میورا

97 کیلوگرم: ایتو

125 کیلوگرم: یاماموتو

کشتی فرنگی

55 کیلوگرم: اُکاموتو

60 کیلوگرم: اینابه

63 کیلوگرم: سوزوکی

67 کیلوگرم: یابه

72 کیلوگرم: هارادا

77 کیلوگرم: کوزاکا

82 کیلوگرم: یوشیدا

87 کیلوگرم: سومی

97 کیلوگرم: آمانو

130 کیلوگرم: کوبایاشی

تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز با ابراهیم خواری در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم عازم قهرمانی آسیا خواهد شد.

تیم ملی فرنگی را نیز در این رقابت‌ها پویا دادمرز در 55 کیلو، امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امیر عبدی در 77 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است/ المپیک برای همه سخت است
  • یک تیر و ۲ نشان در بیشکک؛ آرش یوشیدا به دنبال سهمیه المپیک
  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!