Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@09:12:50 GMT

(ویدئو) شب سوم فینال عصر جدید؛ شب درخشش پسران خورشید و حذف رکوردار گینس!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۷۸۰۹

(ویدئو) شب سوم فینال عصر جدید؛ شب درخشش پسران خورشید و حذف رکوردار گینس!

‍‍‍‍‍‍


فرارو- قسمت سوم مرحله‌ی دوم مسابقه‌ی استعداد یابی عصرجدید، یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ از شبکه‌ی سوم سیما پخش شد.
در ابتدای این قسمت باز هم احسان علیخانی به بیان ساز و کار برگزاری این مرحله و نقش آرای مردمی پرداخت: «در این مرحله دو تفاوت عمده با مرحله‌ی قبل داریم که برای همینه که ناز شما‌ها رو می‌کشیم و قربون صدقتون می‌ریم که عصرجدید رو نگاه کنید!   چون نقش شما تماشاگران و بینندگان عزیز و هم وطن‌های نازنین من بی اندازه اهمیت داره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در هر برنامه یک برنده اعلام خواهد شد و اون برنده رو فقط شما می‌تونید انتخاب کنید. یعنی شما بینندگان عصر جدید. برای همین من خواهش می‌کنم تا انتها همراهی کنید ما رو، چون هر کدام از این بیننده‌ها فقط با رای شما می‌تونن برن مرحله نیمه نهایی.»
بعد از گذشت دو قسمت از مرحله‌ی جدید عصرجدید باز هم نقد و نظرات جدیدی پیرامون این برنامه شکل گرفته است که داوران مسابقه هم به صحبت درباره‌ی آن‌ها پرداختند برای مثال سید بشیر حسینی گفت: «فکر می‌کنم الان عصر جدید برای مردم مساله شده و عصرجدید یه بخشی از فرآیند رشد و بلوغ اجتماعی ما شده و مساله‌ی کاملا درستی هم هست.   آیا ما مساله‌ای مهم‌تر از رشد و استعداد و توجه به توانمندی‌های خودمون داریم؟! من تلاشم این بود که به ذائقه‌ی اون ها، با زبان اون‌ها تلاش کنم بیشتر نزدیک بشم و وظیفه‌ی خودم می‌دونم که از نگاه دانشگاهیم کوتاه نیام، اما با زبان عامه و ساده‌تر و بیشتر صحبت کنم.»
شرکت کننده اول علی بهبودی فر بود که در مرحله‌ی مقدماتی یک رکورد گینس را جابجا کرد. او این بار با نمایشی تازه پا به عصرجدید گذاشت. نمایش بی تظیر چرخاندن توپ روی انگشتان و چرخاندن هم زمان ۶ توپ و چرخاندن توپ آتشین و... علی بهبودی فر را که با رای مستقیم احسان علی خانی (و تیم برنامه ساز) به این مرحله رسیده بود را با ۴ رای مثبت به فینال شب بیست و نهم عصرجدید فرستاد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اجرای علی بهبودی فر در شب سوم از فینال عصر جدید   علی بهبودی فر در انتها، زمان گفتگو و رای گیری و حتی بعد از آن را هم به ثبت رکورد پرداخت. او در حالی که یک توپ فوتبال روی دستانش می‌چرخید با داوران به گفتگو پرداخت و بعد از گرفتن رای‌ها هم در پشت صحنه به این کار ادامه داد تا رکورد جدیدی هم به این شکل ثبت کند.
شرکت کننده‌ی دوم مجید ترکمان استند آپ کمدین عروسک فروشی است که با آرای مردمی به این مرحله رسید. اجرای متنوع و خوش ریتم مجید ترکمان خنده بر لب بینندگان و چهار داور عصرجدید نشاند و دل آن‌ها را به دست آورد و چهار رای سفید حاصل کار او در این اجرا بود. همه‌ی داوران پیشرفت مجید را محسوس و درخور تشویق دانستند و او نیز به فینال شب سوم مرحله‌ی دوم رسید.   اجرای مجید ترکمان در شب سوم از فینال عصر جدید
سومین شرکت کننده آدرینا توشه کودک بازیگری بود که نمایشی تک نفره اجرا و آن را به شهدای غواص تقدیم کرد. او با اجرای نقش کودکی زهرا میری فرزند شهید جلیل میری دو رای مثبت رویا نونهالی و بشیر حسینی را گرفت. آن‌ها معتقد بودند که با توجه به سختی و پیچیدگی نقش، آدرینا به خوبی از پس آن بر آمده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اجرای آدرینا در شب سوم از فینال عصرجدید   اما آریا عظیمی نژاد ایفای نقش آدرینا را غیر قابل باور خواند و امین حیایی هم پیشرفت محسوسی را نسبت به مرحله‌ی گذشته در آدرینا مشاهده نکرد. بدین صورت باز هم آرای تماشاگران حاضر در سالن بود که آدرینا را به فینال رساند.
شرکت کننده آخر گروه پسران خورشید به همراهی یک عضو جدید و ویژه بودند. ساسان پرکان نوجوان چابهاری که با پشتک‌های متوالی خود پیش از این در فضای مجازی و عصرجدید دیده شده بود به عنوان عضو جدید گروه پسران خورشید در کنار آن‌ها حضور داشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اجرای پسران خورشید در شب سوم از فینال عصر جدید   اجرای پسران خورشید باز هم منظم و با هماهنگی گروهی و جذاب و خوش انرژی بود و این منسجم بودن گروهی داوران عصر جدید را متقاعد کرد که به آن‌ها رای سفید بدهند تا آن‌ها هم در فینال حضور داشته باشند.
بدین ترتیب آدرینا توشه کودک بازیگر و علی بهبودی فر که باز هم در این برنامه یک رکورد گینس را تا چندین برابر جابه جا کرد کرد از گردونه‌ی رقابت عصر جدید جا ماندند. مجید ترکمان یک بار در مرحله‌ی قبلی هم آرای مردمی را کسب کرده است، اما این بار رقیب او گروهی منسجم و دوست داشتنی است که نمایش فوق العاده‌ای هم از خود نشان داده اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عصر جدید استعدادیابی احسان علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش ملی «خوانش کتاب»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، زهرا آبسوران،   با بیان اینکه ۲۰۰ کودک و نوجوان از آذربایجان‌غربی در پویش ملی «خوانش کتاب» حضور داشتند، اظهار کرد: از این تعداد ۵ عضو کودک و نوجوان کانون استان در مرحله اول این پویش برگزیده شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: در بخش «۱۰۰ ثانیه با کتاب» دانش‌آموزان پایه اول تا ششم، بخشی دوست‌داشتنی از کتاب مورد علاقه خود را در قالب فیلمی که با موبایل ضبط کرده‌اند و در نهایت ۱۰۰ ثانیه برای دیگر هم‌سن‌سال خود معرفی کردند.

وی ادامه داد: بر همین اساس و با اعلام نتایج این بخش در رده سنی کودک جانان حسین‌زاده از مجتمع شهید فرخی ارومیه و علی رواقی از مرکز محمدیار برگزیدگان مرحله اول این بخش معرفی شدند.

آبسوران ادامه داد: همچنین در بخش «روی خط کتاب» که اختصاص به پادکست‌، نماهنگ و کتاب صوتی‌های ساخته‌شده از سوی دانش‌آموزان نوجوان (دوره اول و دوم دبیرستان) داشت که در بخش نوجوانان هاله مولانی از میاندوآب، ماری بل اصلانی از مرکز شماره ۱ ارومیه و دینا بنفشی از مرکز شماره ۲ مهاباد برگزیدگان مرحله اول این بخش هستند.

دیگر خبرها

  • پسران خورشید برای نوروز ۱۴۰۳ گل کاشتند
  • کرمان میزبان فینال فوتبال جام حذفی کشور
  • درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بمی در مرحله اول المپیاد‌های علمی کشور
  • درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش ملی «خوانش کتاب»
  • (ویدئو) خلاصه بازی اتلتیکومادرید ۰ - بارسلونا ۳؛ آتش‌بازی پسران ژاوی در وندا متروپولیتانو
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی
  • علی کرمپور آزادکار اسلامشهری طلایی شد
  • (ویدئو) اجرای فوق‌العاده هادی چوپان در فینال آرنولد کلاسیک انگلیس؛ هادی با این فیگورها قهرمان شد
  • (ویدئو) اجرای فوق‌العاده هادی چوپان در فینال آرنولد کلاسیک انگلیس
  • (ویدئو) اجرای فوق‌العاده هادی چوپان فینال آرنولد کلاسیک انگلیس