Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با وجود امضاء قرارداد سه ساله با تیم تراکتورسازی در ابتدای لیگ  هجدهم شب گذشته با  منتشر کردن پستی  در صفحه اینستاگرامش با مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد.

شجاعی در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی در مجموع ۲۶ بازی انجام داد و ضمن به ثمر رساندن چهار گل، ۵ بار هم موفق به ارسال پاس گل برای هم تیمی هایش شد تا در ۳۴ سالگی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم تراکتور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند تاکنون تکلیف کاپیتان تراکتوری ها برای فصل آینده نامشخص است اما شنیده می شود مسئولان باشگاه سایپا قصد دارند زمینه بازگشت شجاعی به تیم خود را فراهم کنند.

شجاعی یکی از محصولات آکادمی سایپا است و بین سال‌های ۸۲ تا ۸۵ با درخشش در پیراهن این تیم نظر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق تیم ملی را جلب کرده و در ۲۲ سالگی پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی را به تن کرد.

مدیران باشگاه سایپا طبق نظر ابراهیم صادقی، سرمربی جوان خود دنبال تشکیل تیمی جوان و البته قدرتمند برای لیگ نوزدهم هستند و به همین دلیل می‌خواهند برخی نفرات با تجربه را هم به فهرست تیم شان اضافه کنند.

از طرفی آرش رضاوند، هافبک طراح تیم سایپا پس از اتمام قراردادش با این باشگاه با پیشنهاد‌های مختلفی از تیم‌های مدعی لیگ برتر مواجه شده و در صورت جدایی از سایپا احتمال دارد شجاعی جانشین او شود.

بیشتر بخوانید:

مسعود شجاعى از تراکتورسازى جدا شد

انتقال کاپیتان به استقلال در حد یک شایعه

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان